هدست واقعیت ترکیبی Vive XR Elite اچ‌تی‌سی معرفی شد

    کد خبر :965511

شرکت اچ‌تی‌سی شاید از صنعت تلفن هوشمند تا حدودی خارج شده باشد اما در صنعت واقعیت ترکیبی یا افزوده حضور فعالی دارد و همیشه هدستی برای ارائه در آستین قرار می‌دهد.

بازتاب-به تازگی در جریان CES 2023 شاهد رونمایی هدست واقعیت ترکیبی Vive XR Elite این شرکت بودیم که دارای طراحی شبیه به عینک و مشخصات کلیدی قابل توجه است. پیش خرید از این هفته آغاز خواهد شد و  قیمت هدست مستقل از 1099 دلار شروع می‌شود که به طور خاص برای رقابت با پیشنهادات متا طراحی شده است.

به گفته اچ‌تی‌سی، این دستگاه مجهز به 4 دوربین ردیابی میدان دید گسترده، دوربین رنگی 16 مگاپیکسلی RGB با وضوح بالا، حسگر عمق، فناوری VR واضح با تعامل دقیق کاربر و محیط و غیره است. کسانی از شما که علاقه‌مند به یادگیری هدست جدید HTC VR هستند، اکنون می توانند در صورت ثبت سفارش خود قبل از 15 فوریه 2023، پنج عنوان محبوب واقعیت مجازی را پیش خرید کرده و دریافت کنند.

اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی Vive XR Elite مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون XR2 با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت حافظه رم است و می‌توان آن را با استفاده از درگاه شارژ USB-C یکپارچه شارژ کرد. این هدست VR جدید به لطف باتری قابل شارژ یکپارچه خود با یک بار شارژ تا 15 ساعت عمر باتری دارد. جهت کسب جزئیات تکمیلی بهتر بوده به وب سایت HTC مراجعه کنید.

این شرکت تایوانی درصدد بوده مدل‌های دیگری را هم در طی سال جاری معرفی کند. اما مشخص نیست چه ویژگی‌ها و طراحی خواهند داشت. در سال‌های گذشته حضور HTC در صنعت گوشی هوشمند کمرنگ شد و به شکلی که طی سال‌های قبل تنها یک یا دو مدل تلفن هوشمند از این برند شاهد باشیم. 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید