هاچ بک MG 4 Electric معرفی شد/ یک انگلیسی تبار چینی

    کد خبر :921136

ام جی یک خودروی الکتریکی جدید به نام MG 4 Electric را در بریتانیا معرفی کرده است که با برد 450 کیلومتری عرضه خواهد شد. MG 4 Electric جدید با ظرفیت‌های 51 کیلووات ساعت و 64 کیلووات ساعت در دسترس خواهد بود و اواخر امسال به بازار می‌رسد.

بازتاب- با MG4 Electric جدید بر اساس MSP جدید توسعه یافته، نام تجاری MG وارد بخش مهم C اروپا به عنوان یک انتخاب هوشمند برای رانندگانی می‌شود که آماده پذیرش سبک زندگی الکتریکی هستند. این هاچ بک پنج در با طول 4287 میلی متر، عرض 1836 میلی متر و ارتفاع فقط 1504 میلی متر، کاملاً برای محیط رقابتی خود مناسب است.

هاچ بک MG 4 Electric معرفی شد-1

MG4 Electric کابینی راحت و جادار با فضای کافی برای یک خانواده پنج نفره ارائه می‌کند، در حالی که تناسبات شیک و اسپرت را در طراحی آن می‌توان شاهد بود. علاوه بر این، توزیع وزن متعادل 50:50 آن امکان هندلینگ بهتر، حرکات مستقیم فرمان بیشتر و پیچیدن سریع را فراهم می‌سازد. در ترکیب با دیفرانسیل عقب، MG4 الکتریکی جدید لذت رانندگی بهینه را رقم خواهد زد.

هاچ بک MG 4 Electric معرفی شد-2

ارتفاع کم خودرو به دلیل خالی بودن باتری آن امکان پذیر شده است. MG4 Electric از صاف‌ترین باتری ساخته شده توسط SAIC Motor استفاده می‌کند. با ارتفاع تنها 110 میلی متر، حتی باریک‌ترین باتری در کلاس خود است. MG4 Electric در ابتدا با ظرفیت باتری 51 کیلووات ساعت و 64 کیلووات ساعت در دسترس خواهد بود که طبق چرخه WLTP به ترتیب تا 350 و 450 کیلومتر برد مسافتی را رقم خواهد زد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت MG مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید