هافبک سابق استقلال: فرگوسن من را به منزلش دعوت کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴
    کد خبر :706582

به گزارش SID، مارکوس نویمایر هافبک سوئیسی خیلی زود مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت و در ۱۶ سالگی در این تیم بود، ولی نتوانست در یونایتد ماندگار شود.

مارکوس نویمایر هافبک سوئیسی در ابتدا گفت: من خیلی زود تجربه کار زیر نظر فرگوسن را به دست آوردم و با خیلی از بازیکنان بزرگ از جمله وین رونی، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان و رود فان نیستلروی کنار هم بودیم. در ۱۶ سالگی فرگوسن من را به منزلش دعوت کرد و همسر او برای ما چای درست کرد و فرگوسن برای من مستقیم توضیح داد چه برنامه‌ای برای من دارد. برای یک پسر ۱۶ ساله این یک تجربه بزرگی است. البته من زمانی که فرگوسن با بکام مشاجره کرد را به یاد ندارم و در آن زمان در تیم نبودم، ولی می‌دانم فرگوسن موقع عصبانیت چه مدلی می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور در استقلال تهران گفت: بازی در استقلال مثل بازی در بارسلونا است. هر بازی نزدیک به ۸۰ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه هستند و همیشه در سطح شهر شناخته شده هستید. من قادر نبودم یک رستوران بروم و هواداران زیادی شما را دنبال می‌کردند. نمی‌دانم شاید تنها مو زرد در ایران بودم!

به گزارش ایسنا،نویمایر همچنین گفت:: ۹۰ درصد اعضای تیم در استقلال زبان انگلیسی نمی‌دانستند و این کار را سخت می‌کرد. همچنین، چون باشگاه برای لژیونر‌ها پول بیشتری پرداخت کرده بود، بازیکنان داخلی از این موضوع راضی نبودند و سرمربی تیم وینفرد شفر هم خارجی بود، ولی نمی‌خواست با بازی دادن به بازیکنان خارجی تیم از جمله من، کنترل تیمش را از دست بدهد. در نهایت من، چون در ایران تنها بودم برای اینکه کنار خانواده خودم باشم تصمیم به حضور در سوئیس گرفتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید