نینتندو از کنسول سوییچ OLED رونمایی کرد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۰
    کد خبر :825180

درنهایت پس از مدت‌ها انتظار شرکت نینتندو به تازگی کنسول جدید سوییچ OLED را معرفی کرد. کنسولی که دارای طراحی بهبودیافته بوده و از نمایشگر اولد با کیفیت بهتر بهره می‌برد. البته تغییرات بزرگی را نباید در این مدل انتظار داشت.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– کنسول جدید نینتندو دارای نمایشگر 7 اینچی اولد بوده که نسبت به نسخه قبلی با سایز 6 اینچ، نمایش محتوا بهتری دارد. همچنین دارای پایه با طراحی بروزرسانی شده است و وضوح تصویر همچنان 720 پیکسل باقی ماند.

این کنسول روی تلویزیون با وضوح 1080 پیکسل می‌تواند نمایش محتوایی داشته باشد. همچنین گزینه‌های رنگی دستگاه سفید، آبی و قرمز است، که از 8 اکتبر با قیمت 349 دلار راهی بازار می‌شود. سوییچ OLED برخلاف شایعات به جای پسوند Pro، تنها عنوان سوییچ OLED را به خود اختصاص داد، این یعنی نباید انتظار تغییرات بزرگ سخت افزاری داشت و نینتندو سعی داشته تنها صفحه نمایش را بهبود بخشد.

بنابراین ممکن است در سال‌های آینده یک نسخه پرو هم تدارک دیده شود که سخت افزاری قدرتمندتر را دربرمی‌گیرد. شایان ذکر است دیگر تغییر صورت گرفته حافظه داخلی 64 گیگابایتی به جای 32 گیگابایت است. نینتندو همچنان چیپ Tegra X1 انویدیا را روی این مدل قرار می‌دهد که بدان معناست نباید انتظار عملکرد بهتر در اجرای بازی داشت.

به هر حال برای خرید این محصول جدید نینتندو باید تا 8 اکتبر منتظر ماند. در ادامه می‌توانید شاهد تصاویر کنسول سوییچ اولد باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید