نیسان جوک Hybrid Rally Tribute رونمایی شد/ کراس اوور تشنه رالی

    کد خبر :911411

محصول تازه نفس نیسان با نام جوک Hybrid Rally Tribute به تازگی معرفی شده تا در مسابقات رالی آینده شرکت ژاپنی حضور یافته و عملکرد بالایی را به عنوان یک کراس اوور رالی از خود نشان دهد.

بازتاب-  جوک جدید براساس همان نسخه 2021 بوده و تنها ویژگی‌های متخص به یک خودرو رالی در آن قرار گرفته است. طراحی این مدل بسیار جالب بوده و جلوه ظاهری جذابی را به عنوان یک گزینه ویژه رالی دارد.

البته نیسان این نسخه را به مناسب رونمایی جوک Hybrid در آینده معرفی کرده است. این شرکت اعلام کرده به دلیل استقبال قابل توجه از نسخه اصلی جوک 2021 این مدل تدارک دیده شده تا احترامی به این نسخه گذاشته شده باشد.

ناگفته نماند که جوک Hybrid در تابستان سال جاری راهی بازار اروپا می‌شود. همانطور که از نام کراس اوور پیداست با یک خودرو که از پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد، رو به رو هستیم. Coralie Musy یکی از مدیران نیسان درباره این مدل بیان داشت:

جوک Hybrid Rally Tribute نشان دهنده خوش بینی و طرز فکر متهورانه ما است. اکنون در حال آماده سازی یک فصل جدید هیجان انگیز از تاریخ جوک پیش از معرفی جوک Hybrid جدید در تابستان هستیم. هیجان و چابکی که مشتریان از کراس اوور نمادین ما انتظار دارند را با عملکرد و کارایی بهبود یافته ارائه می‌دهد. جوک Hybrid Rally Tribute شخصیت بازیگوش خود را به سطح جدیدی می‌برد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت نیسان مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید