نیسان از مورانو 2022 رونمایی کرد

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۸
    کد خبر :867835

پس از معرفی نسخه میدنایت ادیشن (Midnight Edition) برای یکی از سدان‌های ساخت نیسان یعنی آلتیما، اکنون نوبت به یک کراس‌اور یعنی مورانو رسیده تا به این پکیج مجهز شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_برای انجام این ماموریت، تریم میانی نیسان مورانو یعنی SV انتخاب شده و برخی قطعات بدنه شامل جلوپنجره، جزئیات روی سپر جلو، رینگ‌های 20 اینچی و آینه­‌های جانبی به رنگ مشکی درآمده است. برای دریافت پکیج میدنایت اِدیشن باید مبلغ اضافه برابر با 1395 دلار پرداخت شود.

اما خبر مهم دیگر برای خریداران این‌که روکش چرمی و گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو به تجهیزات استاندارد تریم SV از نیسان مورانو 2022 اضافه شده است. البته این تغییر بدون هزینه نیست، چراکه قیمت تریم SV با 510 واحد افزایش به 36450 دلار رسیده است، درحالی‌که قیمت تریم‌های S , SL و پلاتینیوم، صد دلار افزایش یافته است. قیمت این خودرو در کامل‌ترین حالت یعنی پلاتینیوم AWD به 46.160 دلار می‌­رسد.

صرف نظر از تریم، تمام نسخه­‌های نیسان مورانو به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر با 250 اسب­‌بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده‌اند، که قدرت را از طریق جعبه‌دنده Xtronic CVT به محور جلو انتقال می­‌دهد. سامانه چهار چرخ محرک نیز با پرداخت 1700 دلار قابل سفارش است.

نمایندگی‌­های نیسان از هم‌اکنون برای ثبت سفارش مورانو 2022 آمادگی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید