نگاهی نزدیک به برابوس 800؛ هیولای دوقلوی AMG GLS 63

    کد خبر :813152

چند روز پیش بود که مدل برابوس 800 برپایه AMG E63 S معرفی شد، اما با این حال شرکت پروژه جدیدی را معرفی کرده و این بار به سراغ SUV قوی و سه ردیفه مرسدس‌بنز، یعنی AMG GLS 63 رفته است. این بار هم مثل همیشه برابوس کار خود را به نحو احسن انجام داده و امیدواریم که این تیونر هیچ‌وقت دست از تیونینگ‌های این سبک برندارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– به لطف تزئین بدنه با قطعاتی از فیبرکربن، عملکرد SUV بهبود پیدا کرده. البته آن‌ها بخشی از پروژه ارتقا هستند؛ چراکه به لطف تغییراتی مانند بهره‌گیری از سیستم تعلیق بادی با قابلیت تغییر ارتفاع 25میلی‌متری و رینگ‌های 24 اینچی monoblock که با تایرهای با عملکرد بالا پوشیده شده‌اند، عملکرد و فرمان‌پذیری نیز بهبود پیدا کرده است.

از آنجا که این یک شاسی‌بلند نسبتاً بزرگی با سه ردیف صندلی است، پس فضای زیادی برای ارتقا و تغییر در دسترس است؛ از جمله روکش‌های چرمی، که فضایی لوکس کابین به کابین بخشیده‌اند.

بهترین قسمت تغییرات داخل کاپوت قرار گرفته؛ ارتقا عملکرد PowerXtra B40S-800 که مخصوص برابوس است. حاصل تمامی تغییرات و بهبودها، 789 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور است، که به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود و شتاب این SUV سنگین را به 3.8 ثانیه می‌رساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید