نکاتی در مورد سئو

    کد خبر :866114

سئو یکی از مباحث زیر شاخه دیجیتال مارکتینگ است که در بازار امروز باعث جذب بیشتر مشتریان به سایت های مختلف می شود و سایت هایی که از سئو برای ساماندهی به کار خود استفاده می کنند، معمولا می توانند به نتایج برتری گوگل راه پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با مباحثی درباره سئو آشنا کنیم، به همین دلیل اگر به دنبال بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو هستید، خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

انواع مختلف سئو

سئو کلاه سیاه

در برخی از موارد سایت هایی که اطلاعات چندانی درباره سئو و انواع آن ندارند، کار خود را به دست سئو کار آن می سپارند که در مدت زمان کاملا اندک سایت را به صفحات اول گوگل می آورد. در این گونه موارد سئوکاران معمولاً با استفاده از سئو کلاه سیاه به این مرحله دست پیدا می‌کنند، زیرا سئو کردن سایت های مختلف کار کاملا زمانبری است و نمی توان در طی چند روز یا چند هفته به آسانی به آن دست پیدا نمود.

سئوکار کلاه سیاه معمولاً از روشهای غیرقانونی و روش‌هایی که موتورهای جستجو آن را تایید نمی کنند، برای بالاتر بردن رتبه سایت استفاده می‌کند و معمولاً قصد آنها دور زدن الگوریتم های گوگل و یا سایر موتورهای جستجو است.

استفاده از روش‌های سئو کلاه سیاه در مراحل اولیه باعث جذب مخاطب بسیار زیاد به سایت شما شود، اما بعد از مدتی گوگل متوجه ایجاد ایراد و مشکل در داخل سایت شما می شود و به راحتی می تواند سایت شما را پنالتی کرده و آن را به صفحات آخر گوگل می برد، به همین دلیل استفاده از این روش تنها برای مدت زمان کوتاه کاربردی به نظر می‌رسد، اما با هوشمندی گوگل کم کم سایت شما جریمه خواهد شد.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یکی از بهترین زیر شاخه های سئو می باشد که در آن سئو کاران با استفاده از روش های کاملا منطقی اقدام به جذب ورودی گوگل می‌کنند. سئو کاران کلاه سفید با استفاده از بهترین و منطقی‌ترین روش ها اقدام به جذب ورودی گوگل می‌کنند و به همین دلیل کار آنها از نظر گوگل کاملاً قابل قبول است.

یکی از مهمترین مشکلاتی که سئوکاران کلاه سفید با آن روبرو هستند، این است که سئو کردن سایت به روش های کلاه سفید کاری بسیار زمان بر است و حداقل زمان مورد نیاز برای انجام این کار در حدود سه ماه است، به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان به دلیل عدم درک سئو اقدام به تحمیل فشار بر روی سئوکاران می کنند و این موضوع در نهایت باعث ایجاد مشکلات بین سئوکار و کارفرما می شود.

اگر شما به عنوان یک کارفرما در برابر سئوکار کلاه سفید صبر و حوصله بیشتری داشته باشید، به راحتی می توانید در طی ۳ الی ۶ ماه به نتایج دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای که از این روش برای شما پیش می آید، این است که با ورود به وب سایت شما به صفحه اول گوگل می توانید سایت خود را برای سال‌های متمادی آن را در صفحه اول نگه دارید به همین دلیل صبر و حوصله چندین ماهه چندان دور از ذهن نیست.

سئو کلاه خاکستری

در سئو کلاه خاکستری سئو کار معمولاً بین سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید کار خود را انجام می‌دهد، یعنی در بعضی از موارد روش کار او مانند سئو کار کلاه سفید و در بعضی دیگر از موارد مانند سئوکار کلاه سیاه است.

یکی از احتمال هایی که برای سئو کلاه خاکستری وجود دارد این است که سئوکار ممکن است فریب افراد سئوکار کلاه سیاه را بخورد و به همین دلیل سایت خود را با توجه به الگوریتم های آنها پیش ببرد. در برخی از موارد فرد به دلیل عدم تجربه کافی و عدم اطلاعات کافی درباره سئو ممکن است به سمت سئو کلاه خاکستری کشیده شود.

این افراد به تدریج به سمت سئو کلاه سیاه کشیده می‌شوند و در نهایت کار به جایی می رسد که وبسایت آنها از طرف گوگل پنالتی می شود، به همین دلیل اگر فکر می کنید توانایی و یا اطلاعات کافی برای سئو کلاه سفید ندارید، بهتر است از سئوکار ماهر کمک بگیرید.

چرا سئو از تبلیغات اینترنتی بهتر است؟

یکی از سوالات متداولی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که به چه منظور نباید از تبلیغات اینترنتی برای بالاتر بردن سایت استفاده کرد و استفاده از سئو برای تبلیغ سایت بهتر است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت سئو به دلایل زیر می تواند از تبلیغات اینترنتی بهتر باشد و اولویت بالاتری داشته باشد:

استفاده از سئو کاملا رایگان است: یکی از دلایل برتری سئو نسبت به تبلیغات اینترنتی این است که در سئو کردن سایت اینترنتی نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و اضافی برای تبلیغات سایت خود نخواهید داشت، این در حالی است که برای تبلیغات اینترنتی باید هزینه های چند میلیونی بپردازید.

استفاده از سئو روشی کاملاً ماندگار است: تبلیغات اینترنتی تنها برای چند روز و یا چند هفته می تواند باعث جذب مخاطب آن شود، اما اگر از سئو برای تبلیغ کار خود استفاده کنید، می توانید برای سال‌های سال کار خود را به صورت کامل تبلیغ کنید به همین دلیل حتی اگر سئوکار ماهری را برای کار خود استخدام کنید و هزینه تبلیغات اینترنتی را به او بدهید باز هم با توجه به ماندگار بودن سئو نسبت به تبلیغات اینترنتی سود کلانی کرده‌اید.

بالا بودن میزان سرچ در گوگل: طبق تحقیقات انجام شده به دلیل بالا بودن میزان سرچ در گوگل سئو سایت می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات به شمار برود، زیرا از هر ۱۰ نفر ۹ نفر برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر خود از سئو استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود در صورت بهینه سازی سایت به روش صحیح تعداد مخاطبان زیادی به سایت شما جذب شوند.

کسب درآمد با استفاده از سئو سایت: اگر سایت شما با استفاده از روش های سئو در رتبه برتر گوگل قرار گیرد، شما می توانید به عنوان یکی از تبلیغ کننده های اینترنتی درآمد مناسبی برای خود داشته باشید در حالیکه تبلیغات اینترنتی در سایر سایت ها و یا در شبکه‌های اجتماعی نه تنها برای شما درآمد ایجاد نمی‌کند، بلکه هزینه است.

قیمت سئو

اگر شما به عنوان یک کارفرما به دنبال پی بردن به قیمت سئو هستید، به صورت کلی می توان فاکتورهای را برای تعیین قیمت سئو ارائه داد:

تجربه سئوکار: میزان تجربه سئوکار می تواند تاثیر بسزایی بر روی قیمت سئو داشته باشد. برای مثال در برخی از موارد حتی سئوکارانی را مشاهده می کنید که به دلیل نداشتن سابقه کار سعی در جلب نظر شما دارند و کار شما را به صورت رایگان برایتان انجام می‌دهند. البته اعتماد به این سئوکاران تنها به شرایط شما بستگی دارد اما به شما پیشنهاد می شود که سعی کنید از سئو کاران باتجربه که دارای نمونه کارهای قوی هستند استفاده کنید.

مدت زمان کار: مدت زمان کار سئو کار تاثیر بسزایی بر روی هزینه ها دارد، برای مثال اگر سئوکار در چند ماه اقدام به کار خود کند هزینه تمام شده مناسب تر است اما از آنجایی که سئو به تداوم نیاز دارد ممکن است نیاز داشته باشید که سئوکار برای سال‌های متمادی برای شما کار کند و همین موضوع باعث بالاتر رفتن هزینه می شود.

حوزه کاری: حوزه کاری سایت شما تاثیر بسزایی بر روی قیمت سئو دارد برای مثال در برخی از موارد کاری که سئوکار باید انجام دهد دارای رقبای قوی و زیاد است و به همین دلیل سئوکار از شما هزینه های بالاتری را می‌خواهد. این در حالی است که در برخی از موارد شما رقیبی ندارید و یا رقیب های شما کم هستند و به راحتی می‌توان به رتبه های آنها دسترسی پیدا کرد، به همین دلیل هزینه کار کمتر می‌شود.

با ما تماس بگیرید : 09126108515

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید