در جدیدترین نمایش آتیلا پسیانی؛

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا همبازی می‌شوند/ حضور در «قهوه قجری»

    کد خبر :678196

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا از بازیگران موفق سینما و تئاتر ایران در جدیدترین تجربه کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا بازیگران هم نسلی هستند که در سینما و تئاتر ایران جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. این ۲ بازیگر که پیش از این در نمایش‌های «ستوان اینیشمور» به کارگردانی حسن معجونی و «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی همبازی بودند، قرار است در نمایش «قهوه قجری» به کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش بپردازند.

نوید محمدزاده بازیگر مطرح تئاتر ایران در عرصه سینما نیز حضور بسیار موفقی داشته و توانسته جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره براتیسلاوا، بهترین بازیگر مرد جشنواره آسیاپاسیفیک و چندین جایزه بهترین بازیگر مرد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

وی در عرصه تئاتر در نمایش‌های مختلفی از جمله «یک دقیقه سکوت»، «آخرین نامه»، «زمستان ۶۶»، «پچپچه‌های پشت خط نبرد»، «این زندگی مال کیه»، «خدای کشتار»، «فلیک»، «دیابولیک رومئو و ژولیت» و «مرد بالشی» به ایفای نقش پرداخته است. آخرین تجربه حضور او بر صحنه تئاتر نیز با ایفای نقشی متفاوت در نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی سیدمحمد مساوات است.

هوتن شکیبا نیز که جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» را از آن خود کرد، از بازیگران موفق و مطرح تئاتر ایران است که نقش آفرینی در نمایش‌های متعددی از جمله «جن‌گیر»، «دون کامیلو»، «صد در صد»، «هیپوفیز»، «رومولوس کبیر»، «از زیرزمین تا پشت بام»، «به خاطر یک مشت روبل»، «اسکلیک و بچه‌های پرواز»، «مترسک»، «شوآیک» و «تبارشناسی دروغ و تنهایی» در کارنامه کاری خود دارد.

آخرین تجربه حضور شکیبا بر صحنه تئاتر با نمایش «اسلو» به کارگردانی یوسف باپیری بوده است.

به گزارش مهر ،نمایش «قهوه قجری» با کارگردانی و طراحی آتیلا پسیانی قرار است بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود.

اصغر پیران، روح‌الله حق گوی لسان و نوید جهانزاده از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید