نوزدهمین فرد مرتبط با پرونده مالی شهرداری بوشهر بازداشت شد

    کد خبر :749250

دادستان بوشهر روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حسب دستورقضایی بازداشت انجام و بعد از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفت.

علی حسن پور افزود: توصیه و تاکید دستگاه قضایی به همه شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدامی است که موجب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود.

وی ادامه داد: عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی در این زمینه جزم است و هیچ گونه مماشاتی با هیچ فرد و یا گروهی نخواهد داشت.

دادستان بوشهر گفت: در پی رسیدگی به پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر بررسی‌ها دلالت بر این دارد که اتهاماتی از این حیث متوجه برخی از افراد در شورای شهر است.

حسن پور ادامه داد: رسیدگی به اتهام افراد دستگیر شده در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال انجام است.

دادستان بوشهر گفت: پیش از این نیز در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر ۱۴ نفر از کارکنان این شهرداری و چهار نفر از اعضای شورای شهر به اتهام اختلاس حسب دستور قضایی از سوی اداره کل اطلاعات این استان دستگیر شده بودند.

وی بیان کرد: این افراد پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند و پرونده در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی است.

دادستان بوشهر اضافه کرد: بیشتر افراد دستگیر شده از مسئولان و کارشناسان امور مالی شهرداری بوشهر هستند که در دوره مسئولیتی و خدمتی خود متهم به اختلاس شده‌اند.

وی یادآورشد: پرونده اتهامی افراد دستگیر شده در مرحله تحقیق است و هنوز مبلغ اختلاس مشخص نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید