نوروزی: احتمال دخالت سرویس‌های جاسوسی یا باند طبری در کشتن منصوری / رومانی باید پاسخگو باشد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ ۹:۰۹
    کد خبر :724704

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو، اظهار داشت: در قضیه قتل قاضی منصوری ابهاماتی وجود دارد که باید این موارد را مقامات کشور رومانی برای ایران روشن کنند.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که سرویس‌های جاسوسی بیگانگان از جمله سیا به اتاق آقای منصوری نفوذ کرده تا ایشان را به قتل برساند تا اسرار پشت پرده فاش نشود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: احتمال دیگر این است که شاید باند نفوذ آقای طبری در این قضیه ورود کرده باشد و آقای منصوری را به قتل برساند تا گستردگی پرونده فساد اکبر طبری مشخص نشود.

نوروزی با بیان اینکه احتمال سوم این است که آقای منصوری خودکشی کرده است، افزود: ایران نیز به صورت رسمی و قضایی این اتفاق را پیگیری خواهد کرد تا مشخص شود علت کشته شدن آقای منصوری چه بوده است؟

وی بیان داشت: موضوع بعدی که برای ایران جای سوال دارد این است که دولت و علی الخصوص دستگاه قضاییه رومانی با چه عنوانی دستور به آزادی آقای منصوری داده بود و اگر ایشان را آزاد کرده بودند باید پلیس آن کشور محافظ جان این شخص می‌بود تا شاهد کشته شدن ایشان نمی بودیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه یکی از سرنخ‌های پرونده اکبر طبری با بی دقتی کشور رومانی معدوم شد که باید این کشور پاسخگو باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید