نوبخت: دولت تدبیر و امید کمتر از یکسال مسکن محرومان را تحویل می‌دهد

    کد خبر :725789

محمد باقر نوبخت روز جمعه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح احداث ۴ هزار واحد مسکن محرومان و مددجویان در شهرستان شهرضا اصفهان افزود: رییس جمهوری همواره از من درخواست دارد که با وجود محدودیت‌های منابع، طرح‌های مرتبط با اقشار کم در آمد در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تاکید می‌کنیم طرح احداث ۴ هزار مسکونی در اصفهان تا پایان امسال ساخته و تحویل شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: برای تعریض محور اصفهان – شهرضا به از چهار باند به ۶ باند مبلغ ۶٠ میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود که تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی همچنین برای رفع مشکلات مالی احداث زندان شهرستان شهرضا در محل جدید و مجتمع آبرسانی ١٣ روستای منطقه و تکمیل دانشگاه دولتی این شهرستان قول همکاری داد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: آمریکا به دنبال این بود که با افزایش فشارها ما را از پرداخت حقوق ماهیانه حقوق بگیران ناتوان بسازد اما با تمام تلاش هایش، تمام حقوق و مزایا پرداخت شد.

عملیات اجرایی طرح احداث سه هزار واحد مسکن محرومان استان اصفهان با مشارکت بنیاد مسکن و یکهزار واحد مددجویان به همت کمیته امداد، روز جمعه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در روستای امامزاده شاه سید علی اکبر شهرستان شهرضا این استان به عنوان یکی از مناطق مورد نظر آغاز شد.

به گزارش ایرنا،در قالب این طرح تعداد واحدهای مسکونی مورد اشاره با متوسط مساحت ۶٠ متر مربع به خانوارهای کم درآمد و آسیب پذیر ساکن در مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم و برای خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیرمقاوم و در معرض خطر و خانواده های محروم و فاقد مسکن ارائه می‌شود.

شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود ١۶٠ هزار نفر، ٢٣ روستا و ٢ شهر در ٧٠ کیلومتری جنوب استان قرار دارد.
جمعیت روستایی ١١درصد از جمعیت کل این شهرستان را تشکیل می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید