نماینده مجلس: قطع برق در مازندران عامل قتل‌عام خواهد شد

    کد خبر :835242
نماینده مجلس: قطع برق در مازندران عامل قتل‌عام خواهد شد

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت رسیدگی به بیماران کرونایی در استان مازندران قطع برق در این استان را بی تدبیری عامل قتل‌عام دانست.

علی بابایی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: در حال حاضر تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان مازندران هر روز در حال افزایش است و تعداد فوتی‌ها هم زیاد شده است که این در شأن مردم مازندران نیست.

وی در ادامه قطع برق را بی تدبیری و عامل قتل‌عام در مازندران دانست و گفت: اگر می‌خواهید مازندران، خوزستان دیگری نشود هیاتی از کمیسیون‌های امنیت ملی و بهداشت و درمان را به مازندران بفرستید تا وضعیت را بررسی کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین از دولت خواست که هر چه زودتر وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا کار دولت مردمی آغاز شود.

در پاسخ به این تذکر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق آیین‌نامه دولت دو هفته فرصت برای معرفی وزرای پیشنهادی دارد و بعد از آن نوبت به بررسی صلاحیت‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بوده و در نهایت صحن علنی مجلس صلاحیت وزرا را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در تشکیل دولت انتظار ما این است که رئیس جمهور هرچه سریع‌تر لیست وزرا را اعلام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید