نماینده ایران به رقابت‌های هاکی روی یخ امارات اعزام می‌شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۹:۰۸
    کد خبر :755527

کاوه صدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی به مدت سه هفته تعطیل است و منتظریم تا شرایط بهتر شود تا اردوها را برگزار کنیم. در این مدت هم هاکی‌بازان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند تا هفته بعد از آن و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا بتوانیم اردوها را برپا کنیم. برنامه‌ریزی کرده بودیم تا هر دو هفته در میان برای دختران و پسران مسابقه‌ای را در قالب اردو برگزار کنیم اما با بحران کرونا این امر مقدور نیست. فعلا عملکرد انفرادی آنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

رییس انجمن هاکی عنوان کرد: قرار بود در زمستان هم این اردوها هفته‌ای یکبار برگزار شود تا از اول فروردین ملی‌پوشان در اردوی متمرکز قرار بگیرند و بعد به مسابقات چلنج کاپ آسیا و مسابقات اینلاین هاکی آسیا اعزام شوند. در این اردوها جمعا ۳۳ نفر زن و ۳۳ نفر مرد شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم باشگاهی بازار بزرگ ایران ۱۲ آبان عازم کاپ بین‌المللی امارات می‌شود، گفت: در این رقابت‌ها ۶ تیم حضور دارند و این اولین حضور رسمی یک تیم باشگاهی هاکی روی یخ ایران در این مسابقات است. تیم مردان در قالب ۲۰ هاکی‌باز به این رقابت‌ها عازم می‌شوند و منتظر دریافت روادید هستیم. بازیکنان باید سه تست کرونا بدهند؛ ۲ تست در ایران و یک تست در امارات خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید