نمایشگر سامسونگ Odyssey Neo G7 با ابعادی بزرگ معرفی شد

    کد خبر :963092
سامسونگ Odyssey Neo G7

شرکت سامسونگ اخیرا چندین مانیتور گیمینگ بزرگ ابعاد Odyssey را معرفی و عرضه کرد. حال نوبت به یک مدل جدید تحت عنوان Odyssey Neo G7 رسیده که باید آن را تلویزیون بدانیم تا مانیتور.

بازتاب-مانیتورهای پیشین این شرکت Odyssey Ark منحصربفرد 55 اینچی و Deagon Knight G7 با سایز 32 اینچی بود. محصول جدید که با عنوان Odyssey G7 شناخته می‌شود، سایز 43 اینچی داشته و نمایشگری تخت برای آن در نظر گرفته شد.

این مدل در CES 2023 به نمایش درخواهد آمد و از 2 ژانویه وارد بازار کره جنوبی خواهد شد. قیمت این مانیتور 982 دلار بوده و مشخص نیست چه زمانی آن را در سایر نقاط از جمله ایالات متحده یا اروپا شاهد هستیم.

در مورد مشخصات و ویژگی‌ها، نمایشگر کوانتومی مینی ال‌ای‌دی با رزولوشن 3840 در 2160، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه ارائه می‌شود. سامسونگ  Odyssey Neo G7 همچنین دارای قابلیت DisplayHDR 600 و گواهی VESA و نسبت کنتراست بالای 1,000,000:1 است.

سامسونگ Odyssey Neo G7

صفحه نمایش 43 اینچی Odyssey Neo G7 دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و دو پورت USB 3.0 برای اتصال بوده و اسپیکرهای 20 واتی هم شامل آن شد. ابزار پخش داخلی Gaming Hub سامسونگ از نرم افزار FreeSync Premium Pro AMD برای گیم پلی روان‌تر پشتیبانی می‌کند. به لطف ادغام OTT، مانیتور گیمینگ 43 اینچی سامسونگ Odyssey Neo G7 نیز می‌تواند برای انواع خدمات (مانند Netflix) بدون رایانه یا تلویزیون متصل استفاده شود.

بنابراین محصول جدید سامسونگ با ریموت کنترلی همراست تا هرگاه بخواهید به عنوان تلویزیون هم از آن بهره گیرید و در مواقع دیگر نیز برای تجربه گیمینگ لذت بخش با آن همراه شوید. برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر است به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

تاکنون مانیتورهای گیمینگ متنوعی از سوی سامسونگ معرفی شده که به عنوان برند Odyssey شناخته می‌شدند. انتظار داریم در CES 2023 سامسونگ محصولات نوآورانه و جدید خود را به نمایش بگذارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید