نقش وکیل مهاجرتی چیست؟

    کد خبر :959582

مشورت گرفتن برای انجام امور مختلف همیشه باعث می‌شود که با دید بازتر و آگاهی بیشتر نسبت به مسئله مورد نظر تصمیم گرفته و عمل کنید. حال اگر شخصی هستید که فکر مهاجرت به  اسپانیا سرش زده باید بدانید که حتما کمک گرفتن از یک وکیل خوب مهاجرتی لازمه این کار است، زیرا اگر تلاش کنید که خودتان با کسب اطلاعاتی در این زمینه مسیری را انتخاب کنید و آن را طی کنید، ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور با شکست مواجه شوید.

متاسفانه یکی از مشکلات اکثر خانواده‌های ایرانی هم همین است، به جای اینکه با یک وکیل مهاجرتی‌ یا به طورکلی یک وکیل حقوقی، درباره مسائل مربوطه مشورت کنند و راهنمایی‌های لازم را بگیرند، تنها به نظرات و اظهارات دیگران اکتفا می‌کنند و از طریق وکلای مجرب پیگیر قضیه نمی‌شوند. این نیز مانند مورد اول که بیان کردیم ممکن است افراد را در طی شدن روند مهاجرت یا حتی انجام امور دیگر با شکست مواجه کند.

به همین علت است که می‌گویم باید به یک وکیل خوب مراجعه کنید. در خصوص مهاجرت، انتخاب یک وکیل مهاجرتی باید اولویت کارتان باشد زیرا وکلای مهاجرتی تمام مسائل حقوقی، قوانین کشورهای مختلف، قوانین بین الملل، شناخت کافی شرایط کشورهای مختلف برای مهاجرت  و غیره را می‌دانند، چراکه این حیطه تخصصی آنان است.

در خصوص انتخاب یک وکیل خوب برای مهاجرت به اسپانیا می‌توانیم سایت وکیل اسپانیا را به شما معرفی کنیم که وکلای مجرب و خبره این سایت، می‌توانند شما را با روش‌های موجود درباره مهاجرت آشنا کنند. در نهایت کار شما را بدون پیش آمد هیچگونه اختلال و مشکلی پیش ببرند. حتی شما می‌توانید برای ترجمه اسناد و مدارک خود به مترجمین این سایت اعتماد کنید که ترجمه رسمی را برای شما به بهترین شکل ممکن آن هم بدون هیچ اختلالی انجام دهند. در ادامه مقاله از سایت وکیل اسپانیا قصد داریم شما را با این حوزه کاری بیشتر آشنا کنیم.

یک وکیل مهاجرتی چه خدماتی باید ارائه دهد؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های پذیرش و اخذ ویزا، تکمیل فرم و کامل کردن مدارک لازم و مورد نیاز است. شاید فکر کنید این کار را خودتان با داشتن اطلاعاتی در این زمینه می‌توانید به راحتی انجام دهید. باید بگوییم این کار، کاری تخصصی و پیچیده است که باید در خصوص انجام آن از متخصصی کمک گرفت زیرا اگر در طی شدن پروسه مهاجرت شما به دلیل وجود نواقصی، اختلالی صورت گیرد شما نمی‌توانید ویزای کشور مورد مقصد را دریافت کنید، چراکه درخواست پذیرش شما مورد قبول قرار نگرفته و شما ریجکت شده‌اید.

بهتر است بدانید که اگر بخواهید مجددا برای درخواست پذیرش اقدام کنید و باز هم اختلالی در این روند پیش بیاید، شانس شما برای مهاجرت کاهش می‌یابد و فقط زمان زیادی را آن هم بیهوده صرف کاری کرده‌اید که در نهایت انجام نگرفته است. آن هم فقط به دلیل اینکه تنها به توانایی‌های خود اتکا کرده‌اید و از نظر کارشناسی افراد متخصص بهره نگرفته‌اید، اما اگر یک وکیل مهاجرتی خوب اتخاذ کنید به شما کمک می‌کند که انجام امور زیر به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و در نهایت شما به نتیجه مطلوب خود برسید.

♦ اخذ ویزا

♦ مجوز اقامت دائم و موقت

♦ مجوز کار

♦ پذیرش تحصیلی

♦ مجوز سرمایه گذاری

♦ تابعیت

اگر تلاش کنید که یک وکیل خبره و حرفه‌ای انتخاب کنید، در آن صورت باعث می‌شود که درصد اشتباه در این پروسه سخت یعنی مهاجرت به صفر برسد و درنهایت شما بدون دوندگی‌های زیاد بتوانید تمام مراحل را طی کنید.

ارتباط وکیل مهاجرتی با وکلای بین الملل به چه دردی می‌خورد؟

یکی از چیزهایی که به عنوان یک ویژگی مهم برای یک وکیل مهاجرتی به حساب می‌آید، داشتن ارتباط با وکلای بین المللی است. همین موجب می‌شود که علاوه بر حفظ ارتباطات، بتواند اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کند و از اخبار بین المللی و تغییرات قوانین مهاجرتی در کشورهای مختلف آگاهی پیدا کند. همین امر باعث افزایش میزان تبحر کاری وکلا خواهد شد، زیرا داشتن اطلاعات درست کمک می‌کند که وکلا بتوانند بهترین روش‌ها را برای موکلین خود اتخاذ کنند.

این کار باعث افزایش تجربه آنان شده و درنهایت باعث درخشش آنان در این حوزه خواهد شد، زیرا به همین واسطه اعتبار آنان افزایش خواهد یافت و چه چیزی بهتر از معتبر بودن در نظر مشتریان یا بهتر است بگوییم در نظر موکلین.

یک وکیل مهاجرتی باید درباره چه موضوعاتی اطلاع داشته باشد؟

یک وکیل باید درباره تحصیل در دانشگاه‌های مختلف کشورهای مقصد بداند. حتی اگر موکلی قصد سرمایه گذاری در کشوری را دارد و به همین سبب می‌خواهد مهاجرت کند، باید در ارتباط با سرمایه گذاری و نحوه انجام آن و اطلاعاتی از این دست آگاهی داشته باشد تا بتواند موکل خود را به درستی راهنمایی کند. حتی باید در رابطه با روش‌های کسب و کار و قوانین موجود در کشورها، اطلاع لازم را داشته باشد و تلاش کند تمام این اطلاعات را به روز نگه دارد.

هزینه یک وکیل مهاجرتی

باید بدانید برای پرونده‌هایی که در خصوص مهاجرت است از طرف کانون وکلا تعرفه‌ای با عنوان دستمزد تعین شده است. البته این تمام ماجرا نیست، زیرا انتخاب یک وکیل مهاجرتی در ایران به شرایط مختلفی و عوامل مختلف بستگی دارد، اما این عوامل کدام‌اند؟ از جمله عواملی که می‌توان نام برد شرایط خود پرونده است و حتی بازه زمانی که برای طی شدن پروسه مهاجرت و درست انجام گرفتن کار باید گذاشت. همچنین به راه و روش‌های مهاجرت که برای هر شخص متفاوت خواهد بود بستگی دارد. این میزان هزینه به کشور مورد مقصد مهاجرت نیز بستگی پیدا می‌‍کند، البته هر شرکت ممکن است هزینه‌ای متفاوت از شرکت‌های دیگر را برای انجام کار مهاجرت به شما بگویند.

به طور کل می‌توان گفت با توجه به پیچیده بودن کار و سختی که دارد و با توجه شرایط ذکر شده، این میزان دستمزد متفاوت خواهد بود و مبلغ مشخصی را نمی‌توان به طور دقیق برای آن در نظر گرفت. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید از وکلای سایت وکیل اسپانیا کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت آنان به نشانی  https://www.vakil.es از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنید و حتی مدارک خود را جهت ترجمه رسمی به دست مترجمین خبره این مرکز بسپارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید