نشست اضطراری رئیس جمهور با مسئولان جنوب استان کرمان

  • سیاسی
  • جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵
    کد خبر :881558
نشست اضطراری رئیس جمهور با مسئولان جنوب استان کرمان

رئیس جمهور امروز در جنوب کرمان نشست فوری داشت و سپس از منطقه سیل زده بازدید هوایی کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر به جنوب کرمان ، بلافاصله پس از حضور در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان در جلسه‌ای مشترک با حضور علی زینی‌وند استاندار، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان را بررسی کرد و جریان آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم سیل‌زده قرار گرفت.

در این جلسه علی زینی‌وند استاندار کرمان با اشاره به اینکه سیل اخیر در جنوب استان کرمان بسیار گسترده و فراگیر بود اظهار داشت: از لحظات اول مسئولان در کنار مردم سیل زده حضور داشته و امدادرسانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر راه ۳۳۹ روستای استان مسدود شده و مجبور به تخلیه کامل ۱۹ روستا شدیم گفت: بیش از ۵ هزار خانه گرفتار آبگرفتگی و گل و لای شدید شده و حدود ۲۵ هزار کرمانی گرفتار سیلاب شدند.

به گزارش صدا و سیما ،رئیس جمهور سپس با باگرد به بازدید هوایی از منطقه خسارت دیده اقدام کرد وپس ازآن در برخی مناطق سیل زده جنوب در جمع اهالی حضور می‌یابد و با مردم صحبت خواهد کرد.

کانون عمده سیل در جنوب استان در شهرستان‌های رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان است؛ همچنین شهرستان ریگان در شرق استان نیز درگیر سیلاب بوده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید