نسل جدید نیسان قشقایی با چهره جسورانه معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵
    کد خبر :786483

شرکت نیسان در چند ماه گذشته محصولات خود را بروزرسانی کرده که علاوه بر طراحی، مشخصات فنی بهتری هم برای آنها در نظر گرفت. حال نوبت به شاسی بلند کوچک نسل جدید قشقایی رسیده که به تازگی رونمایی شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– قشقایی 2021 دارای چهره بسیار جذاب‌تر است و از مشخصات فنی و فناورانه بهتری هم برخوردار بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. مشتریان این شاسی بلند مورد اشاره می‌توانند از میان دو مدل هیبریدی یک گزینه را انتخاب کنند.

یکی از پیشرانه‌ها 1.3 لیتری توربو بنزینی با باتری 12 ولت خفیف است که آن را به مدلی هیبریدی تبدیل کرد و توان 138 اسب بخاری دارد. مدل دوم از سیستم جدید درایو e-POWER برخوردار بوده که در اواخر سال 2020 شرکت نیسان این فناوری را معرفی کرد.

طراحی نیسان قشقایی نسل جدید از سبک مدرن و جذابی برخوردار بوده که در مقایسه با مدل پیشین پییشرفت بسیاری را نشان می‌دهد. ظاهر قشقایی 2021 زبان طراحی جدید نیسان را به خوبی منعکس می‌سازد. از جمله ویژگی اصلی طراحی آن باید به جلوپنجره مشبک V-Motion، سقف شناور، خطوط کناری زاویه دار و برخی دیگر اشاره کرد.

در این مدل از رینگ 20 اینچی آلیاژی بهره گرفته شده و چراغ‌های جلو نیز C شکل Full-LED matrix هستند. برای بخش عقب نیز یک چراغ LED خطی زیبا برای آن در نظر گرفته شده که چشمگیر به نظر می‌رسد. برای کابین داخلی شاهد متریال چرم و لاستیک هستیم و فرمان اسپرتی هم برای قشقایی 2021 در نظر گرفته شد.

گذشته از آن یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با سیستم سرگرمی نیسان و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و یک صفحه نمایش دیجیتالی در پشت آمپر به صورت 12 اینچی تعبیه شد. یک صفحه دیجیتالی هم برای سیستم گرمایش و سرمایش روی کنسول میانی قرار گرفته است.

مشتریان می‌توانند برای این خودرو گیربکس اتوماتیک CVT سفارش دهند. جزئیات عرضه و قیمت این شاسی بلند کوچک توسط شرکت نیسان اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید