نسل بعدی اپل واچ در نام و طراحی کاملا متفاوت است

    کد خبر :969658
اپل واچ

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از ساعت هوشمند سری اپل واچ را معرفی می‌کند. در سال 2022 شاهد معرفی اپل واچ سری 8، اس ای جدید و اولتر بودیم.

بازتاب-براساس گزارش تازه انتشاریافته، اپل واچ نسل بعدی قرار نیست با نام اپل واچ سری 9 معرفی شود، در واقع با نام اپل واچ ایکس از راه خواهد رسید. نسل بعدی اپل واچ طراحی نسبتا بهبودیافته خواهد شد و قرار نیست اولترا 2 را مشاهده کنیم.

انتظار داریم اپل واچ اولترا سال 2024 یا 2025 رونمایی شود. شرکت کوپرتینویی در تلاش بوده محصولاتی را برای سال جاری رونمایی کند که در مقایسه با نسل پیشین ارتقا قابل توجهی دارند. نسل اول اپل واچ سال 2014 از راه رسید و در حال حاضر 8 سال می‌شود شاهد عرضه هرساله نسل جدیدتر هستیم.

اپل واچ

گفته شده سال جاری اپل واچی را قرار است شاهد باشیم که تغییرات زیادی در بخش طراحی دارد. زیرا به مناسبت دهمین سال عرضه این سری قرار است تحولاتی را شاهد باشیم. گذشته از آن برای سری آیفون هم چنین اتفاقی رخ داده و پس از آیفون 8، دیگر خبری از آیفون 9 نبود و شرکت کوپرتینویی تصمیم گرفت آیفون ایکس را به عنوان یک مدل کاملا متحول شده و بدون کلید فیزیکی معرفی کند.

انتظار داریم اپل واچ ایکس هم که به عنوان جایگزین اپل واچ سری 9 معرفی خواهد شد، آغازگر تحول بزرگ در ساعت اپل باشد. پیش بینی شده سپتامبر یا همان شهریور آینده در کنار سری آیفون 15، این ساعت هوشمند هم با تغییرات بزرگ معرفی و عرضه شود.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا اخبار و اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید