نسخه جدید گوشی اقتصادی گلکسی A12s سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :828773

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه جدیدی از گوشی اقتصادی گلکسی A12s را معرفی کرده که از پردازنده قوی‌تر بهره می‌برد و مشخصات کلیدی نسبتا متفاوتی در مقایسه با نسخه قبلی برای مخاطب رقم می‌زند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– توان پردازشی هندست فعلی گلکسی A12 از طریق تراشه هلیو P35 تامین می‌شود؛ اما گجت جدید احتمالا از تراشه بومی سامسونگ با نام اگزینوس 850 استفاده خواهد کرد. یافته‌های جدیدا استخراج شده از Google Play Console و فهرست دستگاه‌های تحت پشتیبانی گوگل نشان می‌دهند که این دستگاه احتمالا تحت‌عنوان گلکسی A12s معرفی خواهد شد.

مدل فعلی گلکسی A12 دارای شماره مدل SM-A125F است. در فهرست دستگاه‌های مورد پشتیبانی گوگل، هندست با شماره مدل SM-127F/M تحت نام تجاری گلکسی A12 مورد اشاره قرار گرفته است. در ستون مربوط به دستگاه نیز عنوان “a12s” به چشم می‌خورد. از آن‌جا که کمپانی کره‌ای هم‌اکنون مشغول فروش دستگاهی با نام گلکسی A12 است؛ لذا دستگاه آینده احتمالا تحت‌عنوان گلکسی A12s به بازار عرضه خواهد شد.

فهرست مربوط به گلکسی A12s در Google Play Console نشان می‌دهد که این هندست مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی و تراشه اگزینوس 850 خواهد بود. این تراشه به‌همراه 3 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 11 به‌کار گرفته می‌شود. همچنین بر اساس اطلاعات فهرست، گلکسی A12s مجهز به اسکنر اثرانگشت خواهد بود. این حسگر احتمالا با دکمه پاور گوشی ادغام خواهد شد.

در حال حاضر سایر جزئیات مربوط به سامسونگ گلکسی A12s هنوز اعلام نشده است. با توجه به راه‌اندازی صفحه پشتیبانی هندست و رویت آن در Google Play Console احتمالا در اواخر ماه جاری یا اوایل ماه آگوست شاهد رونمایی رسمی از گلکسی A12s خواهیم بود.گلکسی A12 به‌همراه یک پنل PLS IPS با اندازه 6.5 اینچی و رزولوشن اچ‌دی پلاس روانه بازار می‌شود. این هندست مجهز به تراشه هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک بوده و در پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه شامل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

گلکسی A12 دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و ماژول دوربین مربعی‌شکل در قسمت پشتی آن نیز از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این هندست در چندین مدل رنگی مختلف نظیر مشکی، سفید و آبی قابل دسترس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید