نرخ آرد یارانه‌ای دلیل تفاوت قیمت نان در نانوایی‌ ها

    کد خبر :888617
نرخ آرد یارانه‌ای دلیل تفاوت قیمت نان در نانوایی‌ ها

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به 2 نرخی بودن قیمت آرد یارانه‌ای، نرخ نان از نانوایی به نانوایی دیگر متفاوت است.

«محمد حسن جلالی » افزود: تدابیری برای گندم مورد نیاز نانوایی‌ها در ایام‌تعطیلات نوروز اندیشیده شده تا مشکلی در تامین نان مردم به وجود نیاید.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص قیمت نان در سراسر کشور نیز گفت: تعیین قیمت نان به کارگروه استان‌ها سپرده شده است تا براساس تشخیص خود و موقعیت زمانی و مکانی قیمت گذاری را انجام دهند که با این وجود بر مبنای مقتضیات استان ها ممکن است قیمت آرد و به طبع نان افزایش یابد، اما این افزایش در سطح ملی نیست.

جلالی افزود: تامین آرد خبازی‌ها از فروش گندم یارانه نوع یک و نوع ۲ است که همین امر موجب شده تا قیمت نان از یک نانوایی به نانوایی دیگر متفاوت باشد.

به گفته وی، گرچه پیشنهاداتی در خصوص تک نرخی شدن ارز مطرح شده است، اما فعلا سیاست دولت تثبیت قیمت‌هاست تا فشاری به مردم وارد نشود.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر تامین آرد خبازی‌ها از محل فروش گندم با ۲ نرخ ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان برحسب مجوزها صورت می‌گیرد.

ایران جیب

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید