نخست وزیر دانمارک به خانه بخت رفت/عکس

    کد خبر :731282

نخست وزیر دانمارک مراسم ازدواج خود را به خاطر کرونا به تعویق انداخته بود اما در نهایت دیروز (چهارشنبه) در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. او سال گذشته نیز مراسم ازدواج خود را به خاطر انتخابات دانمارک به تعویق انداخته بود.

مته 42 ساله با “بو تِنگ‌بِرگ”55 ساله ازدواج کرده است. همسر 55 ساله خانم نخست وزیر یک کارگردان سینماست که سال‌ها با یکدیگر رابطه داشته اند.

نخست وزیر دانمارک دارای 2 فرزند از ازدواج پیشین خود است.او برای ماه عسل به جزیره زیلند رفته است اما از آنجا به منظور شرکت در نخستین نشست سران اروپا پس از بحران کرونا در روزهای 17 و 18 ژوئیه (فردا و پس فردا) به بروکسل خواهد رساند.

سران اروپا قرار است در نشست جمعه و شنبه درباره بسته کمک مالی 750 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به کشورهای درگیر بحران کرونا مذاکره کنند.

دانمارک در کنار اتریش، هلند و سوئد از مخالفان اعطای کمک های مالی بلاعوض اتحادیه اروپا به کشورهای عضو هستند؛ در حالی که کشورهایی چون ایتالیا، یونان و پرتغال خواهان اعطای بسته کمک های مالی بلاعوض به کشورهای درگیر بحران هستند.

به گزارش عصرایران ،دانمارک نخستین کشور اروپایی بود که در ماه می گذشته از قرنطینه کرونا بیرون آمد. این کشور در کنار سوئد در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی درگیر بحران کرونا،سیاست های سختگیرانه ای را در قبال کرونا اعمال نکردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید