نحوه سقوط دو دختر نوجوان از بالکن در بندرعباس در حال بررسی است

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲
    کد خبر :860451
نحوه سقوط دو دختر نوجوان از بالکن در بندرعباس در حال بررسی است

فرمانده انتظامی بندرعباس از سقوط دو دختر نوجوان از بالکن طبقه ششم یک ساختمان در شهرک پیامبراعظم(ص) و فوت یکی از آنان خبر داد و گفت: بررسی های تخصصی پلیس در این زمینه انجام و پس از تکمیل نهایی اطلاع رسانی می شود.

سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: در پی اعلام سانحه واقع در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت کلانتری 16 درخت سبز به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو دختر نوجوان از بلندی طبقه ششم و بالکن مجتمع یاس به دلیل نامعلومی سقوط کرده اند و حال وخیمی دارند.

سرهنگ دولتیاری تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس و بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت و حال نوجوان دیگر نیز وخیم گزارش شده و تحت درمان است.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه با توجه به اظهارات شاهدین صحنه وبررسی های اولیه، تا این لحظه احتمال وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی می باشد، خاطرنشان کرد: طی بررسی های اولیه علت این سانحه، سهل انگاری افراد حادثه دیده و نشستن بر روی بالکن فاقد حصار ساختمان عنوان می شود.

سرهنگ دولتیاری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه جهت پی بردن به زوایای پنهان و نحوه کامل ماجرا در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، تصریح کرد: گزارش نهایی پس از بررسی های تخصصی و ارائه نظریه پزشک قانونی بصورت تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ۲دختر نوجوان ساعت پنج صبح همزمان از طبقه هفتم ساختمانی در شهرک پیامبر اعظم (ص)بندرعباس سقوط کردند که یکی از آنها در دم فوت کرد و‌حال نوجوان دوم نیز وخیم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید