نحوه ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران/ مهلت 20 روزه برای ثبت‌نام

    کد خبر :692210

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به نحوه ثبت‌نام خبرنگاران برای طرح ترافیک سال 99 گفت: مهلت ثبت‌نام در حال حاضر فقط تا پایان اسفند خواهد بود.

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره مشکل بخشی از خبرنگاران جهت ثبت‌نام طرح ترافیک سال 99 اظهار داشت: خبرنگاران پس از وارد شدن به سایت تهران من باید بر روی نام خود کلیک کنند و پس از آن صفحه دیگری باز خواهد شد که نوشته شده من خبرنگار هستم که با تأیید این عنوان اهالی رسانه می‌توانند ثبت‌نام طرح خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مسائل زیرساختی ممکن است در مواقع اندکی مشکل در این ثبت‌نام پیش آید، گفت: خوشبختانه این موارد بسیار اندک بوده و مشکلات اعلام‌ شده برطرف شده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران از سوم اسفند آغاز شده است، گفت: ارائه معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار همچنین بیمه خبرنگاری یا 10 اثر و نمونه خبرهای منتشر شده برای ثبت‌نام طرح ضروری است و باید همه این مدارک در صفحه تهران من بارگذاری شود.

به گزارش فارس ،سعیدیان‌فر درباره اینکه آیا مهلت ثبت نام افزایش می‌یابد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فعلا تنها تا پایان اسفند فرصت در نظر گرفته شده همچنین نحوه و فرصت ثبت نام کارت رایگان مترو و اتوبوس نیز مشابه ثبت‌نام طرح ترافیک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید