نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه‌ها در روز‌های کرونایی اعلام شد

    کد خبر :803734
نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه‌ها در روز‌های کرونایی اعلام شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانشگاهیان را با توجه به وضعیت حساس کرونا در کشور اعلام کرد.

بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور همزمان با نزدیک شدن به روز‌های امتحانی دانشجویان و پایان‌ترم آن‌ها را نگران کرده است که سرانجام، نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم آن‌ها برای درس‌های عملی و نظری چه خواهد شد.

در این میان که ستاد کرونا دستور تعطیلی دانشگاه‌ها و تنها، مجازی برگزار شدن کلاس‌ها را داده است، عده‌ای از کارشناسان و مسئولان دانشگاهی اعلام کردند که در صورت آرام شدن شرایط فعلی (طبق اعلام ستاد کرونا) به ویژه برای دروس عملی احتمال حضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد.

به گزارش دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره وضعیت دانشگاه‌ها در دو هفته اخیر با توجه به شرایط بحرانی کرونا اعلام کرده که به دلیل بحرانی شدن شرایط کرونا حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان در دانشگاه‌ها محدودتر از گذشته شده است و تا زمانی که زمینه برای حضورمساعد نشود این محدودیت ادامه خواهد داشت.

وزیرعلوم همچنین درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیز عنوان کرده است که در چنین وضعیتی پیش‌بینی می‌شود که امتحانات همچون ترم‌های گذشته به صورت مجازی برگزار شود. البته در صورتی که برخی شهر‌ها تا پایان ترم (۱۵ خردادماه به بعد) به وضعیت زرد و آبی برگردند این اختیار را دارند که در این باره مجددا تصمیم‌گیری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید