نحوه برقراری تماس FaceTime در اندروید

    کد خبر :980652
FaceTime

آیفون‌ها، آی‌پدها و مک‌های اپل با فیس‌تایم داخلی عرضه می‌شوند، اگر می‌خواهید از FaceTime در اندروید استفاده کنید، این راهنما به شما نشان می‌دهد که برای چت کردن با دوستانتان در آیفون‌هایشان از تلفن اندرویدی چه کاری باید انجام دهند.

بازتاب- اپل هنوز برنامه FaceTime را برای تلفن‌های اندرویدی منتشر نکرده، راهی وجود دارد که می‌توانید از چت تصویری در دستگاه اندرویدی خود و همچنین در دستگاه های ویندوزی استفاده کنید. هنگامی که اپل iOS 15 را منتشر کرد، لینک FaceTime را نیز در نظر گرفت، که به هر کسی اجازه می‌دهد با استفاده از این لینک با تلفن اندروید یا دستگاه ویندوز خود به تماس FaceTime بپیوندد.

چگونه از FaceTime با گوشی اندرویدی استفاده کنم؟

FaceTime

برای برقراری تماس FaceTime با دستگاه اندرویدی، باید به شخصی که آیفون دارد متصل شوید. آنها باید لینکی را از طریق ایمیل یا از طریق پیام یا موارد دیگر برای شما ارسال کنند، راه‌های مختلفی وجود دارد که آنها می‌توانند لینک را با شما به اشتراک بگذارند.

هنگامی که لینک را دریافت کردید، روی آن کلیک کرده و سپس به تماس FaceTime هدایت خواهید شد، سپس شخص روی آیفون باید شما را به تماس بپذیرد. پس از انجام این کار، مانند یک تماس معمولی FaceTime با دستگاه اندروید شما کار خواهد کرد.

هنگامی که به تماس ملحق شدید، کنترل‌های معمولی را خواهید داشت که اگر از آیفون استفاده می‌کردید، خواهید داشت. می‌توانید میکروفون خود را بی‌صدا کرده، دوربین را از جلو به عقب و برعکس تغییر دهید و همچنین ویدیو را خاموش کنید. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید تماس را ترک کنید.

چگونه یک کاربر آیفون، کاربر اندرویدی را به تماس FaceTime دعوت می‌کند؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم برای پیوستن یک دستگاه اندرویدی به FaceTime، باید توسط یک کاربر آیفون دعوت شوید. آنها می‌توانند این کار را با باز کردن برنامه FaceTime در آیفون خود و سپس انتخاب Create Link انجام دهند. لینک تماس جدید FaceTime اکنون ایجاد شده است و دوست شما اکنون می‌تواند لینک را برای شما ارسال کند. لینک را می‌توان به روش‌های مختلفی برای شما ارسال کرد، از جمله ایمیل، پیام‌های متنی، واتس‌اپ و بسیاری از راه‌های دیگر.

برای هر تماس FaceTime جدیدی که فردی با دستگاه اندرویدی می‌خواهد با یک کاربر آیفون داشته باشد، باید لینک برای او ارسال شود. همه تماس‌های FaceTime در مرورگر وب انجام می‌شوند، بنابراین این تماس‌ها را می‌توان بر روی هر دستگاهی که دوربین دارد، از جمله تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی ویندوزی و بسیاری دستگاه‌های دیگر نیز انجام داد.

متأسفانه، اپل در حال حاضر برنامه خاصی را برای اندروید FaceTime منتشر نکرده است، ما امیدواریم که این کاری باشد که آنها ممکن است در آینده انجام دهند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید