نجات جان یک پیرزن توسط ساعت اپل واچ

    کد خبر :864607

اپل واچ دارای یک ردیاب ضربان قلب است که کاربران می‌توانند از آن برای اندازه گیری ضربان قلب خود هنگام ورزش یا فعالیت‌های‌ روزانه استفاده کنند. همچنین این ساعت هوشمند می‌تواند از این ردیاب به‌عنوان یک هشدار برای تشخیص نوسان‌های ضربان قلب کاربر اسفاده کند تا در مواقع بروز اختلال در ضربان قلب به کاربر اطلاع دهد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ما در گذشته با بی‌شمار داستان مشابه روبرو شده‌ایم و اکنون به نظر می‌رسد که می‌توانیم داستان دیگری را به لیست اضافه کنیم. طبق گزارشی از KSDK، یک مادربزرگ 68 ساله به نام پتی سون، پس از اطلاع از اینکه ضربان قلبش بسیار پایین است به یک مرکز پزشکی رفته و در آنجا بستری می‌شود، او به خاطر نجات جانش از اپل واچ خود تقدیر کرده است.

به گفته سون، او سبک زندگی سالمی دارد که در آن به طور منظم ورزش می‌کند، درست غذا می‌خورد و از بستن حلقه‌های فعالیت اپل واچ که توسط پسرش به او هدیه داده شده بود، اطمینان حاصل کرده است. با این حال، یک روز، ساعت روی مچ دست او وزوز کرد تا به او بفهماند که ضربان قلبش در 10 دقیقه گذشته زیر 43 بوده است.

به عنوان یک پرستار بازنشسته، او می‌دانست که این کمتر از حد طبیعی است و نبض خود را به صورت دستی و آزمایش فشار خون گرفت. شوهرش سپس او را به مرکز پزشکی (Missouri Baptist) برد و در آنجا بستری شد و تمام شب را به طور مداوم تحت نظر بود.

یک هفته بعد از مرخصی سون از بیمارستان، او در حال جمع کردن وسایل برای سفر بود که ساعتش دوباره به صدا در آمد. او به بیمارستان برگشت و در آنجا متوجه شد که او دچار بلوک قلبی درجه دو است که نیاز به نصب ضربان ساز دارد. به گفته سون، او برای نصب ضربان ساز باید مدتی را برای تطبیق آن با ضربان قلبش سپری می‌کرد، اما در نهایت از پزشکان و ساعتش برای نجات جانش خوشحال و سپاسگزار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید