نتانیاهو: اقدامات پشت پرده بسیاری در پس پروازها از حریم هوایی عربستان به اسرائیل وجود دارد

    کد خبر :250375

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، انجام سفرهای هوایی میان دهلی‌نو و تل‌آویو از طریق حریم هوایی عربستان یک “رخداد تاریخی” است که پس از اقدامات پشت پرده‌ای بلندمدتی به انجام رسیده است و این پروازها پیامدهای فراوانی به همراه خواهد داشت.

به گزارش بازتاب، به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه دولت این رژیم گفت، انجام پروازهای شرکت ایر ایندیا به اسرائیل در چند روز قبل در چارچوب خط مستقیمی آغاز شد که هند را به تل‌آویو متصل می‌کند و این اقدام در بلندمدت یک مناسبت تاریخی به حساب می‌آید.

وی افزود: انجام این سفرها اهمیت آشکاری برای همگان دارد و این سفرها رویکرد گردشگری، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی دارد و این امر از اهمیت درجه یک برای ما برخوردار است. اقتصاد اسرائیل به دو روش شاهد رشد خواهد شد؛ یا از طریق تولیدات جدید یا بازارهای جدید. آنچه که ما در اینجا انجام داده‌ایم نقطه عطفی برای شکل گیری بازارهای جدید بزرگی است که تغییر بسیار بزرگی برای ما به حساب می‌آید. من امیدوار هستم که هدف مطلوب ما این باشد که سفرهای هوایی آتی همچنین شامل انجام سفرهای هوایی مستقیم از تل‌آویو به بمبئی طی ۵ ساعت باشد که این مدت انجام این سفرها کمتر از زمان سفر از تل آویو به لندن است. در نتیجه صحبت اینجا در مورد یک رخداد بسیار بااهمیت است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، انجام سفرهای هوایی میان دهلی‌نو از طریق حریم هوایی عربستان یک رخداد تاریخی است که در پی اقدامات بلندمدتی که در پشت پرده انجام شده، صورت گرفته است و پیامدهای فراوانی خواهد داشت.

نتانیاهو تصریح کرد: این تحولات با گذر زمان حاصل شده و امکانات فراوانی را در مقابل اسرائیل ایجاد خواهد کرد. من بر این باورم که این امور پیامدهای بلندمدتی دارد که در آینده مشخص می‌شود، اما در حال حاضر این ضرورت را نمی‌بینم که صحبت بسیاری در مورد این مسئله مطرح کنم.

وی خاطرنشان کرد: انجام سفرهای هوایی از هند به اسرائیل از طریق حریم هوایی عربستان در پی اقدامات بلندمدتی انجام شده که بیشتر این اقدامات در پشت پرده صورت گرفته است و من ترجیح می‌دهم که این مساله در حال حاضر نیز به همین منوال و پشت پرده باقی بماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید