در صورت مرگ ناوالنی تحریم های جدیدی علیه پوتین وضع می شود

    کد خبر :804181
در صورت مرگ ناوالنی تحریم های جدیدی علیه پوتین وضع می شود

وزیر خارجه فرانسه در اظهار نظر جدید خود در خصوص الکسی ناوالنی گفت: در صورت مرگ وی در حبس، اتحادیه اروپا تحریم‌های بیشتری علیه پوتین و مقامات دولت روسیه وضع خواهد کرد.

در پی اعلام خبر اعتصاب غذا «الکسی ناوالنی» رهبر مخالفان دولت روسیه، وزیر امور خارجه فرانسه طی سخنانی مدعی شد در صورت مرگ احتمالی ناوالنی به دلیل اعتصاب غذا، اتحادیه اروپا شخص رئیس جمهور روسیه و مقامات ارشد دولتی این کشور را مسئول مرگ وی دانسته و متعاقباً تحریم‌های جدیدی علیه مسکو وضع خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، «ژان ایو لودریان» همچنین در ادامه اظهارات مداخله جویانه خود علیه روسیه و با اشاره به اتهام اتحادیه اروپا علیه مسکو مبنی بر استفاده از عامل اعصاب علیه ناوالنی و ادامه حبس وی، مدعی شد: این حمله بی امان به ناوالنی غیرقابل تحمل است.

به گزارش مهر، وی که این سخنان را در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود مطرح می‌کرد، در پاسخ به این سوال که در صورت مرگ ناوالنی، واکنش اتحادیه اروپا و فرانسه چه خواهد بود، افزود: ما اقدام به اعمال تحریم‌های لازم (علیه روسیه) خواهیم کرد و مسئولیت (این تحریم‌ها) نیز با آقای پوتین و مقامات روسیه خواهد بود. امیدواریم کار به آنجا نکشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید