ناهید کیانی: مطالب حاشیه‌ای در فضای مجازی برایم استرس ایجاد می‌کند

  • ورزشی
  • شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۳
    کد خبر :475694
تکواندو بانوان

ملی‌پوش تیم تکواندوی بانوان گفت: مطالب حاشیه‌ای برخی از کانال‌ها و فضای مجازی برایم استرس ایجاد می‌کرد، مدت‌هاست که نه آنها را می‌خوانم و نه می‌شنوم.

ناهید کیانی اظهار داشت: پس از شکست در رقابت‌های آزاد کشوری همه توانم را جمع کردم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا در انتخابی‌های درون‌اردویی موفق باشم. البته در مسابقات آزاد کشوری به‌دلیل خستگی نتوانستم نتیجه بگیرم. به‌محض این‌که از مسابقات گرند اسلم بازگشتم در قهرمانی کشور شرکت کردم.

وی افزود: خوشبختانه در رقابت‌های درون‌اردویی تیم ملی موفق شدم. در این رقابت‌ها با یکی از حریفان آماده مبارزه کردم. دنیا محمدی که مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان را دارد حریفم بود که با شکست او به اردوی تیم ملی راه یافتم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ادامه داد: من در مواجهه با رقبایم استرس ندارم اما برخی مواقع با مطالب و نقدهایی روبه‌رو می‌شوم که استرس برایم ایجاد می‌کند. من تک‌مدال تیم را کسب کردم اما باز هم در برخی از کانال‌های خبری مورد انتقاد قرار گرفتم. البته مدتهاست تصمیم گرفته‌ام نه این مطالب را ببینم و نه بشنوم.

کیانی یادآور شد: دیگر ذهنم را درگیر این مطالب نمی‌کنم. البته اگر در این نقدها حقیقت را بیان کنند با جان و دل می‌پذیرم و استقبال می‌کنم اما برخی مواقع می‌بینم مطالبی عنوان می‌شود که اصلاً صحت ندارد و یا مطالبی غیرفنی و حاشیه‌ای است، بیایید با هم خوب باشیم.

وی تصریح کرد: این روزها به‌لحاظ روحی نیز شرایط بسیار خوبی دارم. همه فکرم کسب مدال در قهرمانی جهان است. می‌خواهم سال 2019 سال ناهید کیانی باشد. ابتدا باید در منچستر موفق شوم و با کسب امتیازات لازم یکی از بانوان المپین باشم.

ملی‌پوش تیم تکواندوی بانوان گفت: به‌لحاظ رنکینگ می‌توانم در مسابقات گرندپری شرکت کنم. امیدوارم تیم بانوان در قهرمانی جهان موفق باشد و بانوان ملی‌پوش نیز در گرندپری‌ها حضور داشته باشند. به‌امید خدا با موفقیت در قهرمانی جهان به بانوان بیشتر اعتماد خواهند کرد.

ناهید کیانی اظهار داشت: در مقایسه با رقیبان شرایط آنها با ما بسیار فرق دارد. اما زمانی که با آنها مبارزه می‌کنم واهمه و استرسی برابرشان ندارم. سال گذشته در رقابت‌های گرنداسلم، قهرمان جهان را شکست دادم. از سد نایب‌قهرمان گرندپری‌ها گذشتم، اما اشتباه من این است که مبارزه‌ام برابر قهرمان جهان با یک بازیکن گمنام بسیار فرق دارد، چون بازیکنان گمنام را دست‌کم می‌گیرم، اتفاقاً همین دست‌کم گرفتن آنها بارها برایم مشکل ایجاد کرده است.

به گزارش تسنیم ،وی عنوان کرد: یکی دیگر از اشکالاتم گرفتن اخطار در زمین بود. خیلی روی این موضوع کار کردم و تا حدودی نیز موفق بودم. می‌خواهم امسال نتایج خوبی را کسب کنم، یک مبارز عالی و باروحیه باشم به‌طوری که اگر باختی هم داشته باشم موقع خروج از زمین مبارزه از خودم راضی باشم.

ملی‌پوش تیم تکواندوی بانوان گفت: یکی از اهدافم شکست «پانی پاک» تکواندوکار تایلندی است، تکواندوکاری فوق‌العاده قدرتمند که با اختلاف زیاد رقبایم را شکست داده است. در بازی‌های آسیایی با اختلاف 5 امتیاز از او شکست خوردم. می‌خواهم این شکست را در قهرمانی جهان جبران کنم. البته رقبای سرسختی پیشِ‌رو دارم اما شکست پانی پاک هدفم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید