ناصری: بازیکنانم بازگشت رویایی داشتند/ درگیری شمسایی و نظری کذب محض است

    کد خبر :186790

مربی تیم تاسیسات دریایی گفت:‌بازی سختی داشتیم با تلاش بازیکنانم در نیمه دوم بازگشت رویایی داشتیم ، اگر تلاش بازیکنانم نبود موفق نمی‌شدیم.

رضا ناصری در رابطه با پیروزی 6 بر 5 تاسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران قم گفت: همانطور که قبلا گفتم آتلیه یکی از تیم‌های خوب ایران است و همیشه جزو مدعیان فوتسال ایران بودند و در امر بازیکن سازی فعالیت همیشه عملکرد خوبی داشته است.

وی در ادامه گفت: روز گذشته بازی خیلی سخت ،سنگینی با این تیم داشتیم اما در نیمه دوم بازیکنانم حضور رویایی داشتند. اگر قدرت و بزرگی آنها نبود قطعا نمی‌توانستیم به بازی برگردیم موفق شویم در این بازی بازیکنان تاسیسات نشان دادند که چقدر بزرگ هستند ما در این بازی دو بازیکن اصلی خود مصطفی نظری ومجید ریسی را به همراه نداشتیم و می دانستیم کار سختی در قم در پیش داریم.

مربی تیم تاسیسات دریایی در پاسخ به سؤالی که آیا تاسیسات می‌تواند هنوز هم مدعی قهرمانی باشد، گفت: در فوتسال هر اتفاقی ممکن است صورت بگیرد. تیم مس قهرمان است اما ما هم روی کاغذ شانس داریم. در کل فوتسال رو ندارد. یک روز با شماهاست و روز دیگر با شما نیست و همین رو نداشتن فوتسال را جذاب کرده است. شما ببینید تیم‌های پایین جدول به راحتی می‌آیند و در مقابل تیم‌های مدعی نتیجه می‌گیرند و این نشاندهنده روبه رشد فوتسال ایران ولیگ ماست.

ناصری همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا این موضوع صحت دارد که مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات مجددا با وحید شمسایی درگیر شده، گفت: خیر، اصلا چنین چیزی صحت ندارد. مصطفی یک دروازه‌بان بزرگ و از توانایی بالایی برخوردار است و فردا هم مجددا به تمرینات ما برمی‌گردد.

به گزارش فارس ،وی در پایان گفت: باز هم در اینجا از بازیکنانم تشکر می‌کنم که دیروز فشار سنگینی را به خود آوردند و تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشتند و امیدوارم درا ین دو بازی آخر هم همین روال را داشته باشند و مطمئن باشید تاسیسات تا آخرین لحظه برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید