نارضایتی لواندوفسکی از شرایط بارسلونا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۲۳
    کد خبر :950491
لواندوفسکی

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای جدید به نارضایتی خود از وضعیت فعلی‌اش در نوکمپ اعتراف کرد، هر چند گفت که این وضعیت را موقتی می‌داند.

به گزارش  تسنیم، روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با نشریه وانگاردیای اسپانیا اذعان کرد که از عملکرد این فصل بارسلونا به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا ناراضی است اما همچنان به آینده این تیم خوشبین است و امید دارد که تجربه شکست در اروپا به کاتالان‌ها برای ارائه عملکردی بهتر در ادامه فصل کمک کند. بارسلونا هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر به تیم سابق لواندوفسکی‌، بایرن مونیخ باخت و این در حالی بود پیش از این مسابقه حذف کاتالان‌ها از لیگ قهرمانان قطعی شده بود. این نتیجه بدان معناست که بارسلونا برای دومین سال متوالی نمی‌تواند به مراحل حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کند و باید به لیگ اروپا برود و همین مسئله ناراحتی لواندوفسکی را در پی داشته است.

لواندوفسکی در این باره به نشریه وانگاردیا گفت: مسلماً من از وضعیت تیم راضی نیستم. بارسلونا باید در مرحله یک هشتم نهایی باشد اما قبل از آمدنم به بارسلونا می‌دانستم که همیشه اولین فصل حضور یک بازیکن در یک تیم سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. تیم ما در پروسه بازسازی است که این کار زمان می‌برد. ما باید صبور باشیم. من مطمئنم که این ناکامی‌ها به رشد تیم ما کمک می‌کند و سبب می شود که فصل آینده همه چیز متفاوت باشد.

لواندوفسکی افزود: بارسلونا در حال تغییر و تحول است. من انتظار نداشتم که به محض ورودم به بارسلونا همه چیز بروفق مراد باشد و در همین فصل اول نتیجه بگیریم. باز هم تأکید می‌کنم که این فرآیندی است که به گذر زمان و صبوری نیاز دارد.

 ستاره لهستانی بارسلونا در بخشی دیگر از مصاحبه‌ خود به داشتن پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری اذعان و دلیلش برای رد آنها را بیان کرد. او عنوان کرد: من بارها مقابل تیم‌‌های انگلیسی بازی کرده‌ام اما می‌خواستم به تیمی بازی بروم که از کودکی رؤیای بازی در آن را داشتم. دلیل آمدنم به بارسلونا فقط این نبود که به تیمی بروم که در آن راحت باشم، بلکه بازی در این تیم به من حس غرور می‌دهد. بارسلونا شهر زیبایی است. تیم ما الان مشکلاتی دارد اما لازم است که هوشمندانه‌تر آنها را مدیریت کنیم. در فوتبال شما همان‌طور که لازم است بدانید چطور باید بازی‌ها را ببرید، باید بدانید که ناکامی‌ها را جبران کنید. با این حال همان‌طور که گفتم این شکست‌ها ما را برای آینده قوی‌تر خواهد کرد، ضمن اینکه با اتفاقاتی که در سال‌های اخیر برای بارسلونا رخ داده، ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که همه چیز یک ماهه درست شود. ما نیاز به زمان داریم اما شکی نیست که همه چیز درست خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید