میم‌کوین ایلان ماسک پرواز کرد!

    کد خبر :858971
میم‌کوین ایلان ماسک پرواز کرد!

این روزها بازار میم‌کوین‌ها داغ است و بعد از رشد شارپی شیبا یک میم‌کوین دیگر با نماد اختصاری ELON در یک ماه گذشته حدود ۳۷۰۰ درصد رشد کرده است.

براساس داده‌ها قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای ماه ۰/۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار بود اما رشد کرد و به قیمت ۰/۰۰۰۰۰۲۳۳ دلار رسید. حالا نیز در محدوده ۰/۰۰۰۰۰۱۴۱۷ دلار معامله می‌شود.

ارزش بازار این ارز دیجیتال در روز اول ماه اکتبر حدود ۲۶ میلیون دلار بود و حالا بعد از گذشت یک ماه ارزش بازار این ارز دیجیتال ۱/۱۹ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال در رتبه ۱۲۲ مارکت‌کپ قرار دارد.

این ارز دیجیتال بعد از لیست شدن در OKEx و Crypto.com در روز ۲۹ اکتبر حدود ۲۰۰ درصد رشد کرد و در توئیتر خود نوشت:

«از شما مریخی‌ها و حمایت بی‌نطیرتان برای لیست شدن ارز elon در فهرست OKEx ممنونیم. این تنها یکی از چندین ماموریت بین‌کهکشانی ما است.»

این روزها میم‌کوین‌ها در بازار رمزارزها غوغا کردند. ارز دیجیتال شیبا در ماه اکتبر حدود ۸۵۰ درصد رشد کرد و حتی از دوج‌کوین هم پیشی گرفت.

همینطور ارز دیجیتال SAMO حدود ۲۹۰۰ درصد رشد کرد و به ارز بازار ۴۵۸ میلیون دلار رسید و حتی ارز دیجیتال HOGE در اکتبر ۲۹۲۰ درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اریک وال، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به وال‌استریت ژورنال گرفت: هر وقت یکی ازمیم‌کوین‌ها شروع به رشد می‌کند همه فکر می‌کنند رالی صعودی بازار شروع شده است اما به نظرم این یک کازینو است و از یک میز رولت سرگرم‌ کننده‌تر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید