میرسلیم: مردم به‌دنبال مجلس مستقل، پاسخ‌گو و غیر وامدار هستند

  • سیاسی
  • شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵
    کد خبر :664529

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه مردم به‌ دنبال مجلس مستقل، پاسخ‌گو و غیر وامدار هستند، گفت: شفاف‌سازی مسائل مالی مهم است چون مردم از فسادهای اخیر خسته شده‌اند.

 

سیّدمصطفی میرسلیم، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست مسئولان، دبیران و شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات مجلس گفت: ائتلاف ما حول محور فهرست واحد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید به افراد شایسته و جامعه را به میدان بیاوریم.

 

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: وقت ما برای انتخابات بسیار محدود است و از این رو باید جلوی هر نوع رقابت درون جریان انقلاب گرفته شود.

 

* مساله انتخابات در استان‌ها سخت‌تر و شدیدتر است

 

وی اختلاف در جبهه انقلاب را فاجعه و سم مهلک دانست و با اشاره به وضعیت انتخابات در استان‌ها، گفت: مساله انتخابات در استان‌ها سخت‌تر است و باید کمک کنیم رقابت درون جبهه‌ای در این مناطق نیز رخ ندهد.

 

به گزارش فارس،میرسلیم با تاکید بر اینکه باید تمام توان و وقت خود را برای ولایت و انقلاب گذاشت، افزود: امیدواریم با حسن نیت دوستان انقلابی به فهرست واحد برسیم.

 

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فهرست واحد را شرط لازم، اما ناکافی عنوان کرد و گفت: پس از مشخص شدن فهرست‌ها کسانی که داخل فهرست نیستند باید بدانند که رانده نشده‌اند چون خدمت به انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت.

 

* مردم به دنبال مجلس مستقل، پاسخگو و غیر وامدار هستند

 

میرسلیم با تاکید بر لزوم برادری و شنیدن صدای همه جریان های حاضر در جبهه انقلاب، تصریح کرد: متقاعد کردن افراد و گروه ها در این زمان بسیار مهم است؛ البته در تمام فعالیت‌های رقابتی باید امور اخلاقی را مراعات کنیم و این موضوع درباره رقیب هم صدق می‌کند.

 

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این نکته که مردم به دنبال مجلس مستقل، پاسخگو و غیر وامدار هستند، گفت: شفاف سازی مسائل مالی نیز از نکات بسیار مهم بوده و قطعا این شفافیت به نفع ماست، چرا که مردم از فسادهای اخیر خسته شده‌اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه انتقاد از شورای نگهبان سرمایه اجتماعی را تضعیف خواهد کرد، ادامه داد: مساله دروغ و ناکارآمدی دولت بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد؛ در این شرایط باید مجلسی روی کار بیاید که دارای صداقت، پاکدستی و کارآمدی باشد.

 

*عملکرد نامطلوب دولت در حوزه قیمت گذاری بنزین

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملکرد نامطلوب دولت در حوزه قیمت گذاری بنزین اظهار داشت: دولت باعث مساله سازی در موضوع بنزین شد و با مطرح کردن اشتباه یک طرح، باعث ایجاد بحران شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید