مک بوک پرو پایین رده اپل سال 2022 از راه می رسد

    کد خبر :868788
مک بوک پرو پایین رده اپل سال 2022 از راه می رسد

اپل در پروسه فاصله گرفتن از اینتل جلوتر از زمان بندی قرار دارد و برنامه‌های آتی این شرکت عرضه محصولات بیشتر می‌باشد. حالا اخباری از عرضه مک بوک پرو پایین رده در سال 2022 به گوش رسیده که البته در کنار مک‌های جدید دیگری قرار می‌گیرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_Mark Gurman از Bloomberg در جدیدترین مطلب خود ادعا کرده که Apple قصد دارد تا پنج مک جدید را برای سال 2022 آماده کند. این شامل یک iMac بالا رده با سیلیکون اپل، مک بوک ایر باز طراحی شده با چیپ M2، مک مینی بهبود یافته، یک مک پرو با سیلیکون اپل و یک مک بوک پرو پایین رده می‌شود.

برنامه‌های اپل به این کمپانی اجازه می‌دهد که کاملا از اینتل فاصله بگیرد. در حالی که به چهار مک قبلی در گذشته اشاره شده بود اما شایعات در مورد مک بوک پرو پایین رده کاملا جدید هستند. با توجه به گزارشات قبلی چنین دستگاهی احتمالا به چیپ M2 مجهز خواهد شد که از تعداد هسته CPU مشابه با M1 بهره می‌برد اما تا 10 هسته گرافیکی را در خود جای خواهد داد.

در عین حال با عرضه مک بوک پرو‌های 14 و 16 اینچی جای چندانی برای یک مک بوک پرو پایین رده نیست. شاید اپل روی دو سناریو کار می‌کند، ارائه یک مک بوک پرو پایین رده در سال 2022 یا به روز رسانی مک بوک ایر از نظر سخت افزاری. گزارش جدید که به راهکار اول اشاره دارد.

در حال حاضر جزئیات بسیار کم هستند و ما باید اطلاعات بیشتری را برای ترسیم یک تصویر مناسب در اختیار داشته باشیم. Gurman همچنین اطلاعاتی در مورد مدل‌های باز طراحی شده iPad Pro، هدست AR گیمینگ و یک iPhone SE با فناوری 5G نیز اشاره کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید