موانع موجود بر سر بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۲۵
    کد خبر :910188

با پایان یافتن لیگ پرتغال ، قرارداد قرضی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی با باشگاه بواویشتا هم به پایان رسید و بیرانوند به ایران بازگشت. علیرضا بعد از چند روز استراحت خودش را برای اردوی تیم ملی در خرداد ماه آماده می کند و در اختیار تیم ملی خواهد بود.

طی چند وقت گذشته بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران و به خصوص باشگاه پرسپولیس به شدت مطرح شد و خیلی ها معتقدند علیرضا در سال منتهی به جام جهانی و برای اینکه بتواند به صورت فیکس در جام جهانی بازی کند، پرسپولیس را به عنوان تیم آینده خود انتخاب خواهد کرد.از چند هفته قبل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب بیرانوند آغاز کرد و علیرضا هم نماینده خود را به باشگاه فرستاد تا مذاکرات شکل جدی تری به خودش بگیرد. همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفتید، بیرانوند 2 فصل دیگر با باشگاه آنتورپ قرارداد دارد که فصل دوم آن توافقی و مشروط است. در واقع علیرضا یکسال دیگر به صورت قطعی با آنتورپ قرارداد دارد و هر تیمی که خواهان او باشد ، ابتدا باید رضایت باشگاه بلژیکی را جلب کند.

مدیران پرسپولیس هم با ارسال نامه ای به باشگاه آنتورپ شرایط خرید بیرانوند را پرس و جو کردند. بلژیکی ها در ابتدا مبلغ بالایی برای فروش بیرانوند اعلام کردند ولی در مذاکرات بعدی کمی تخفیف دادند. با این حال هنوز دو طرف به توافق نرسیدند و مذاکرات ادامه دارد. با این حال خبری طی روزهای اخیر منتشر شد که بیرانوند می خواهد قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید.

خبری که طبق پیگیری های ما درست نیست و این اتفاق نخواهد افتاد. ماجرا از این قرار است که باشگاه آنتورپ به دلیل اینکه فقط یک فصل دیگر به صورت قطعی بیرانوند را در اختیار دارد، هیچوقت راضی نخواهد شد که بازیکنش را به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کند و دریافتی نداشته باشد. از طرفی علیرضا هم تحت هیچ شرایطی حاضر نیست که قراردادش را با آنتورپ تمدید کند و بعد از آن به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید. در صورتیکه بیرانوند تن به این درخواست بدهد ، برای خودش تعهد ایجاد می کند و برای فصل های آینده هم باید تحت اختیار این باشگاه باشد. به این ترتیب بیرانوند فقط در یک صورت و آن هم به طور قطعی می تواند به پرسپولیس یا هر تیم دیگری برود. لازم به ذکر است مذاکرات باشگاه پرسپولیس با علیرضا و باشگاه آنتورپ ادامه دارد و حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید