مهدی‌خانی:‌ با کمک باشگاه واراژدین می‌توانم تیم امید را همراهی کنم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :663570

بازیکن تیم المپیک ایران گفت: به آخرین اردو و حساس ترین مقطع رسیده ایم و با تمام وجود می جنگیم تا به بالاترین سطح آمادگی جسمی و روحی برسیم.

 

مهدی مهدی خانی که از روز چهارشنبه به تمرینات تیم المپیک اضافه شد در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه چند جلسه تمرین خوب را در کنار سایر بازیکنان سپری کردیم. البته کمبود نفرات طبیعتا در شرایط و کیفیت تمرین تاثیر دارد اما روحیه و انگیزه بازیکنان را به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نداده و با 12 بازیکن هم تمرین بسیار شاداب و با نشاطی را انجام دادیم و بچه ها با جدیت تمرینات را دنبال می کنند.

 

بازیکن باشگاه واراژدین کرواسی گفت: خوشبختانه وضعیت من در باشگاه بسیار خوب و با ثبات شده با این وجود بعد از پایان مسابقات مجوز همراهی تیم را گرفتم و در اردوی قطر هم حضور خواهم داشت. همچنین با هماهنگی های انجام شده و کمک باشگاه واراژدین می توانم در بازی های تایلند تیم امید را همراهی کنم. مدت زیادی است این بچه ها در کنار هم حضور دارند و می دانیم به آخرین اردو و حساس ترین مقطع رسیده ایم. با تمام وجود می جنگیم تا به بالاترین سطح آمادگی جسمی و روحی برسیم.

 

به گزارش ایلنا،مهدی خانی افزود: امیدوارم اردوی قطر با حضور تمامی نفرات برگزار شود و باشگاهها نهایت همکاری را با تیم امید داشته باشند چرا که برای کادر فنی هیچ فرصت دیگری وجود ندارد که بخواهند بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانند.روحیه و انگیزه خوبی در تیم وجود دارد. رفاقت ، صمیمیت و رابطه نزدیک با اعضای کادر فنی. همه شاخصه های لازم برای موفقیت را داریم به جز اینکه خدای نکرده تیم در آخرین اردو ناقص باشد.به نظرم این یکی از مهمترین آیتم هاست که می تواند به تیم لطمه بزند. امیدوارم این مشکل هم رفع شود و با حضور تمامی بازیکنان وارد اردوی قطر شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید