بارسلونا در شوک؛

منچستر، میلان یا پاریس؛ مقصد بعدی مسی کجاست؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲
    کد خبر :741349

خبر جدایی مسی از بارسونا این باشگاه اسپانیایی را به شوک فرو برده است. بندی در قرارداد فوق ستاره آرژانتینی وجود دارد که به او این اجازه را می‌دهد که بارسلونا را پیش از اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.
اگر چه قرارداد او تا پایان فصل 21-2020 با بارسا اعتبار دارد اما مسی و تیم حقوقی اش معتقدند که آن‌ها می‌توانند یک طرفه این قرارداد را فسخ کنند. قراردادی که بند آزاد سازی آن بیش از 700 میلیون یورو است.
رسانه اسپانیایی مارکا نوشت: در صورتی که خروج مسی از بارسلونا قطعی شود، منچستر سیتی، اینترمیلان و پاری سن ژرمن، تیم‌هایی هستند که می‌توانند مسی را برای حضور در تیم خود قانع کنند.
پس از انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی مسی از بارسلونا، سایت «ترانسفر مارکت» از شایعه پیوستن این بازیکن با قیمت 112 میلیون یورو به منچستر یونایتد خبر داد.
به گزارش صداوسیما؛همچنین رادیو کاتالونیا عنوان کرد لیونل مسی یک ماه قبل در مورد انتقال به منچسترسیتی با پپ گواردیولا صحبت کرده است، این باشگاه حاضر به پرداخت 300 میلیون یورو برای خرید مسی است.
تمام این اتفاقات درحالی جریان دارد که هواداران بارسلونا با تجمع در اطراف ورزشگاه نیوکمپ خواستار استعفای جوزف بارتمئو رئیس این باشگاه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید