منتظر کنسرت خواننده های مطرح پاپ باشید

    کد خبر :403443

یک تهیه‌کننده و ناشر آثار موسیقایی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از برنامه‌ریزی برای برگزاری چند کنسرت بعد از پایان ماه صفر خبرداد.

رسول ترابی تهیه‌کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» با اشاره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است، تصمیم داریم بعد از پایان ماه صفر کنسرت‌های چند چهره پرطرفدار موسیقی پاپ را برگزار کنیم که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت اشوان، مهدی جهانی، فرزاد فرزین و گروه سون اشاره کرد که با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق و مکان این اجراهای زنده این گروه‌ها مشخص نیست نمی‌توانم اطلاعات دقیق‌تری درباره آن‌ها ارائه دهم.

وی درباره برگزاری کنسرت سینا حجازی که مدتی است از اجراهای زنده به دور بوده هم توضیح داد: طبیعتا سینا حجازی یکی از پرطرفدارترین و متفاوت‌ترین خواننده‌های موسیقی پاپ کشورمان است که هم مخاطبان و هم من به‌عنوان تهیه‌کننده علاقه فراوانی به کارهای او دارم. اما برگزاری کنسرت یا تولید آلبوم جدید منوط به رضایت و اعلام آمادگی وی است که به محض آمادگی او برای برگزاری کنسرت، همچون قبل در کنار او خواهیم بود.

ترابی درباره معرفی خوانندگان و گروه‌های جدید موسیقی هم گفت: برنامه‌هایی برای برگزاری کنسرت و تولید آلبوم برای گروه «آکس» انجام گرفته که انتشار چند تک آهنگ یکی از این اقدامات است، اما در نظر داریم برای این گروه و یک مجموعه دیگر که به زودی برای مخاطبان معرفی می‌شوند مجموعه کنسرت هایی را نیز تدارک ببینیم که در فرصت مناسب نسبت به معرفی آنها اقدام می‌کنیم. اما فکر می‌کنم هم گروه «آکس» و هم مجموعه جدیدی که با آنها همکاری می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک حرف های تازه و جدیدی در عرصه موسیقی پاپ خواهند داشت.

این تهیه‌کننده موسیقی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره کنسرت‌های آینده اشکان خطیبی هم بیان کرد: بعد از موفقیت‌هایی که مجموعه کنسرت‌های اشکان خطیبی در این چند ماه داشت، تصمیم گرفته‌ایم تا برنامه‌های ویژه‌ای را برای برپایی کنسرت تدارک ببینیم که در این میان پیش‌بینی اجرا در سالن‌های بزرگ‌تر یکی از این کارهاست و امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم این فضا را برای گروه منسجمی که با آنها همکاری می‌کنیم ایجاد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید