ممنوعیت کامل سفر به استان‌های شمالی بدون توجه به رنگ‌بندی کرونا

    کد خبر :817821
ممنوعیت کامل سفر به استان‌های شمالی بدون توجه به رنگ‌بندی کرونا

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: سفر به استان‌های شمالی کشور فارغ از رنگ‌بندی کرونا همچنان ممنوع است.

سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درخصوص چگونگی تردد در جاده‌های کشور گفت: با توجه به پایان طرح ممنوعیت سفر بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد به شهرها بر اساس رنگ‌بندی کرونایی امکان‌پذیر است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیربومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تردد به شهرهای نارنجی در انتظار متخلفان خواهد بود.

سردار حسینی تاکید کرد: ممنوعیت سفر به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان فارغ از رنگ‌بندی کرونایی اعمال شده و تیم‌های پلیس راه، راهور و دوربین‌های ثبت تخلف، رانندگان را در صورت سفر به این استان‌ها جریمه خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد افرادی که‌ در استان‌های شمالی صاحب ملک هستند اما پلاک خودروی‌شان بومی آنجا نیست، گفت: ملاک برای تردد، شماره پلاک خودروهاست.

به گزارش فارس، جانشین پلیس راهور ناجا درباره طرح منع تردد شبانه هم خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ در تمام شهرها فارغ از رنگ‌بندی‌ها اعمال شده و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید