معزی: ظریف اعتبار دیپلماسی ماست

  • کامنت
  • سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸
    کد خبر :818932

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: «تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در رد اتهام دیپلماسی التماسی در رشته توئیتی نوشت: در جدال با ایران‌هراسی، کدام دلواپس قدمی برداشته که با فرسنگ‌ها دویدن ظریف قابل قیاس باشد؟ در دفاع از توانمندی نظامی، صدای کدام دلواپس حتی ارتعاشی کوچک از طنین صدای رسای ظریف بوده؟ در رفع خود تحقیری و ترس، کدام دلواپس کنشی داشته که در برابر حرفه‌ای‌گری ظریف قابل اعتنا باشد؟

تهمت «دیپلماسی التماسی» به ظریف افزون بر بداخلاقی که سکه رایج است، ذبح حقیقت هم هست. دلواپسان دلیل این اتهام ناروا را این می‌دانند که ظریف به محل اقامت کری می‌رفته. این عکس را ببینید، رزیدانس ایران در نیویورک است؛ وزیرخارجه آمریکا برای دیدار با ظریف به ملکی متعلق به ایران آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، به قول روحانی “تاریخ صداوسیما نیست، حقایق را به به یاد خواهد آورد”. قطعا اگر یک دیپلمات اعتماد به نفس ایرانیان را در گفت وگو با جهان بازیابی کرده باشد، ظریف است و این بدزبانی‌ها هرگز از اعتبار او نمی‌کاهد. ظریف اعتبار دیپلماسی ماست، همانکه گفت: “هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید