معرفی گلکسی S23 FE؛ بازگشت پرسروصدای محبوب سامسونگ

    کد خبر :1038993
گلکسی S23FE

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به سری FE آن پرداخت که ویژه طرفداران تدارک دیده شده و سال 2023 گوشی گلکسی S23FE از راه رسید.

بازتاب- این برند کره‌ای با عرضه گلکسی S23FE نشان داده که به فکر طرفداران است و همیشه سعی داشته این سری را با مشخصات هیجان انگیز و قیمت مناسب همراه سازد. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

معرفی ویژگی‌های گوشی گلکسی S23FE سامسونگ

طراحی و ساخت

گلکسی S23FE یک قاتل پرچمدار است و این یعنی ویژگی‌های پرچمدار داشته اما از برخی قابلیت محروم است. مدل جدید از بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی بهره می‌برد و بیشتر به یک پرچمدار نزدیک شد. عقب آن سه حسگر دوربین عمودی تعبیه شده و جلو نیز نمایشگر حفره‌ دار با حاشیه بسیار کم.

قسمت زیرین پورت USB-C، مشبک بلندگو قرار دارند و سینی سیم کارت هم یافت می‌شود. همچنین باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم بپردازیم. سامسونگ همچون قبل استاندارد ضدآب IP68 را تدارک دیده تا در برابر آب و گردوغبار محافظت شود. بنابراین باید در زمینه طراحی ساخت آن را مدلی جذاب تلقی کرد.

گلکسی S23FE

نمایشگر

محصول سامسونگ به صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1450 نیت مجهز شده و پوشش شیشه گوریلاگلس 5 هم در آن یافت می‌شود. این نمایشگر حسگر اثرانگشتی هم در خود داشته و به پشتیبانی HDR10+ می‌پردازد تا مدلی کامل به حساب بیاید.

بنابراین در بخش نمایشگر با یک مدل پرچمدار و جذاب رو به رو هستیم.

سخت افزار

گلکسی S23FE به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 مجهز شده که در هر دو مورد پردازنده قوی دارد. در سوی دیگر باید به 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا پرداخت. سخت افزار این گوشی توانایی بالایی دارد و می‌توان انتظار عملکرد قابل توجهی هم داشت. امتیاز بنچمارک انتوتو این گوشی هوشمند چیزی نیست جز: 940921 (v9) | 1129280 (v10). این یعنی می‌تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

دوربین

این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولتراواید مجهز شده و قابلیت فیلمبرداری 8کی دارد. در سوی دیگر باید به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4کی پرداخت.

نرم افزار و سایر ویژگی

محصول سامسونگ با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 همراه است. این گوشی شامل اثر انگشت (زیر نمایشگر، نوری)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و برخی دیگر می‌شود. همچنین از سامسونگ دکس پشتیبانی کرده و دارای حسگر مجاورت مجازی است.

گلکسی S23FE

باتری و سرعت شارژ 

گلکسی S23 FE یک پرچمدار خوش قیمت بوده که از باتری 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 واتی بهره می‌برد. دستگاه از فناوری شارژ بی سیم و بی سیم معکوس هم پشتیبانی دارد.

نکته پایانی

سامسونگ در این مدل سعی کرده ویژگی‌های قابل توجهی تعبیه کند و آن را با قیمتی بسیار مناسب ارائه دهد. مدلی که ویژه طرفداران طراحی شده تا از تلفن هوشمند ارزنده و کارآمد برخوردار شوند. مدل گوشی مورد اشاره طراحی شبیه به سری گلکسی اس 23 داشته و این برای طرفداران بسیار هیجان انگیز است که می‌توانند با قیمت مناسب گوشی پرچمدار تهیه کنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۱

    من این گوشی رادارم اتفاقاخیلی هم گوشی خوبی نیست باکارکردمعمولی گوشی داغ میکنه

دیدگاهتان را بنویسید