معرفی وانت چینی جدید با نام و طرح آمریکایی!/عکس

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۹:۱۹
    کد خبر :858098
معرفی وانت چینی جدید با نام و طرح آمریکایی!

SPI نام یک کمپانی چینی است که در سال 2016 تاسیس شده و در حوزه منابع تجدیدپذیر انرژی فعالیت می کند. در اوایل سال 2021 بود که مقامات این کمپانی از برنامه خود برای تولید یک پیکاپ تمام الکتریکی خبر دادند که این پروژه EF1-T (ادیسون فیوچر)نام گرفت.

هم اکنون تصاویر استودیویی ایی اف1-تی منتشر شده و به عنوان یک پیکاپ مورد توجه قرار گرفته است. البته برای قسمت بار می توان تصمیماتی ماژولار هم در نظر داشت! مثلا نصب کابین با 4 درب، ون(EF1-V) و … که محصولات بعدی خانواده ادیسون فیوچر را شکل می دهند.

این خودرو با توجه به رنگی که برای نمونه اولیه در نظر گرفته شده و برخی زوایا در قسمت عقب، شباهت هایی با سایبرتراک تسلا را همراه خود دارد.

در بخش پیشرانه پیکاپ نمونه تک موتور با نام تریم “استاندارد” برابر با 470 اسب بخار خروجی دارد و طی 6.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد. نمونه مجهز به دو موتور الکتریکی یا همان تریم “پریمیوم” این شاخص را در 4.5 ثانیه ثبت می کند.

اما تریم “سوپر” با 3 موتور الکتریکی و 816 اسب بخار خروجی، طی 3.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد.

برای EF1 در مدل ون امکان سفارش تریم تک موتور و دو موتور فراهم خواهد بود که میزان خروجی پیشرانه های مذکور 400 و 690 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات(پیکاب و ون) که کمپانی سازنده بر آنها تاکید داشته به شارژ خورشیدی مربوط می شود که جزئیاتی در رابطه با آن ارائه نشده است. اما در تصاویر مشخص است که بخش اصلی آن شامل پنل های خورشیدی روی سقف می شود. در یکی از مدل ها، بخشی از این سقف خورشیدی ساختاری متحرک دارد که طرح جالبی در نوع خود محسوب می شود.

به گزارش عصر ایران، داخل کابین از نمایشگر 17.5 اینچی ویژه سیستم سرگرمی استفاده شده است.

پیکاپ تراک EF1-T

نمایشگر 17.5 اینچی در کابین پیکاپ

ون EF1-V

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید