مصدومیت ۳۰ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای در مسجد سلیمان

  • حوادث
  • جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰
    کد خبر :766740

معاون عملیات سازمان امدادونجات از یک تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه وانت نیسان و ۵ دستگاه مینی بوس متعلق به شرکت پتروشیمی خبر داد و گفت: براثر این حادثه ۳۰ نفر مصدوم شده اند.

محمد باقر محمدی معاون عملیات سازمان امدادونجات در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه وانت نیسان و ۵ دستگاه مینی بوس متعلق به شرکت پتروشیمی در کیلومتر ۱۱ محور مسجد سلیمان – لالی در ساعت ۶:۱۹ صبح به پایگاه امداد و نجات هلال احمر اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه به محل حادثه اعزام شدند. در محل حادثه نیروهای اورژانس و راهنمایی و رانندگی نیز حضور داشتند اما به علت تعداد زیاد مصدومان درخواست نیروی پشتیبانی کرده و از همین رو یک تیم از هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد.

معاون عملیات سازمان امدادونجات با بیان اینکه در این تصادف ۱۰۰ نفر حادثه دیده اند، تصریح کرد: در این حادثه ۳۰ نفر مصدوم شده اند. خوشبختانه در این حادثه هیچ فرد فوتی گزارش نشده است. تعداد ۵ نفر از مصدومین توسط نیروهای جمعیت به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال داده می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید