مشخص شدن بازیکنان اصلی استقلال مقابل الدحیل قطر

    کد خبر :804772

ترکیب استقلال برای دیدار با الدحیل قطر مشخص شد.

تیم استقلال بعد از شکست در بازی سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر حالا به دنبال جبران این شکست است. در بازی گذشته، استقلال در ساختار دفاعی مشکلاتی داشت اما حالا کادرفنی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده تا شاید اشتباهات قبلی تکرار نشود و بازی بهتری را از آبی ها شاهد باشیم.

از این رو فرهاد مجیدی سرمربی استقلال 11 مرد منتخب خود را برای دیدار برگشت با الدحیل قطر مشخص کرد.

در ترکیب امشب استقلال همچون بازی های گذشته رشید مظاهری دروازه بان است. عارف غلامی به ترکیب اصلی برگشته و به جای محمدحسین مرادمند در قلب دفاع بازی خواهد کرد. او زوج سیاوش یزدانی در دفاع وسط است. همچنین وریا غفوری که در مسابقه قبلی با الدحیل نیمکت نشین بود به ترکیب اصلی برگشته و دفاع راست بازی می کند. همچنین در دفاع چپ همچون دیدارهای قبل محمد نادری بازی خواهد کرد.

در خط هافبک مسعود ریگی که در مسابقه قبلی اشتباه عجیبی انجام داد، نیمکت نشین شده و مهدی مهدی پور از ابتدا در ترکیب است. آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی دو هافبک دیگر استقلال هستند.

نکته قابل توجه درباره خط حمله بار دیگر حضور همزمان شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی است. فرهاد مجیدی که گفته بود علاقه مند است بار دیگر فوتبال تهاجمی ای را به نمایش بگذارد، اینبار هم از 3 فوروارد اصلی اش استفاده کرده تا نشان بدهدبه دنبال پیروزی است.

منبع: ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید