مشخصات «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» فاش شد

    کد خبر :877415
مشخصات «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» فاش شد

سری موبایل های «موتو جی استایلوس» موتورلا در اوایل ۲۰۲۰ میلادی به عنوان دستگاه هایی میان رده عرضه شدند که نمایشگری بزرگ داشتند و از قلم استایلوس پشتیبانی می کردند.

نسخه بعدی این موبایل در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی عرضه شد. اکنون قرار است در سال جدید میلادی نیز موبایل «موتو جی استایلوس ۲۰۲۲» رونمایی شود و جالب آنکه تمام ویژگی های آن به تازگی آشکار شده است.

اطلاعات مربوط به این سری در وب سایت XDA Developers منتشر شده است. طبق این اطلاعات نام رمز دستگاه «میلان» است و با اندروید ۱۱ رونمایی می شود.

پنل نمایشگر موتو جی استایلوس یک ال سی دی ۶.۷۸ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز است. در این موبایل تراشه هلی و G85 مدیاتک به کار می رود. این موبایل همراه یک قلم استایلوس عرضه می شود. موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ با ۳ دوربین پشتی ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی ساخته می شود. دوربین جلویی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

پیش بینی می شود در این موبایل از باتری ۵ هزار میلی آمپری با پشتیبانی شارژ ۱۰ واتی استفاده شود. دو نسخه از RAM و حافظه داخلی برای دستگاه مذکور عرضه خواهد شد که عبارتند از ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی.

به گفته یک منبع آگاه سیستم عامل موبایل جدید فقط یکبار و به اندروید ۱۲ انتقال می یابد. پیش بینی می شود دستگاه در آمریکای شمالی و اروپا عرضه شود.

به گزارش مهر، در کنار موارد گفته شده در موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ اسکنر اثر انگشت در کلید خاموش و روشن تعبیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید