مشاوره سازمان استاندارد به تولیدکنندگان برای ارتقای کیفیت

    کد خبر :252085

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: کالاهای داخلی حتما باید با استاندارد انطباق داشته باشند تا کیفیت آن برای مردم قابل قبول باشد و باعث مصرف کالای داخلی شود.

به گزارش بازتاب به نقل از رادیو گفت و گو، نیره پیروزبخت گفت: شعار امسال در راستا و ادامه شعار سال های قبل یعنی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است. اگر اقدام و عمل در راستای حمایت از کالا و محصولات ایرانی انجام نشود شعار امسال هم محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای هر کالا و خدماتی که در کشور عرضه می شود استاندارد تعریف می شود. لذا کالاهای داخلی حتما باید با استاندارد انطباق داشته باشند تا کیفیت آن برای مردم قابل قبول باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: این سازمان در کنار تولیدکنندگان داخلی است و به عنوان مشاور و راهنمای تولیدکنندگان فعالیت می کند. ما در سازمان ملی استاندارد ایران تمام برنامه ریزی های استراتژیک و سالانه خود را بر مبنای حمایت از کالای ایرانی با کیفیت قرار دادیم. چراکه کیفیت کالا مطالبه مردم و مسئولان است.

پیروزبخت ابراز داشت: انتظار می رود همه دستگاه های دولتی و خصوصی با سازمان ملی استاندارد هماهنگ باشند تا در این راستا موفق عمل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید