مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل متخصص در بنیاد وکلا

    کد خبر :928907

کسب اطلاعات حقوقی از دوستان یا آشنایان  را نباید به معنی یک مشاوره حقوقی کامل دانست.

حتی برخی از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق که از جریان مباحث حقوقی فاصله گرفته‌اند، به دلیل گستردگی این علم، مشاوران حقوقی خوب و مناسبی در برخی موضوعات، برای شما نخواهند بود.

مشاور حقوقی واقعی، بر اساس توافقنامه‌ای که بین وکیل و موکل به امضا می‌رسد، و به موجب آن یک موضوع حقوقی خاص به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی یا از طریق بسترهای دیگر، مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد، و طبق آن مشتری ضمن ارائه کامل مشکلات حقوقی خود به وکیل یا کارشناس، راه و روش پیگیری و رفع آن مشکل را با دریافت مشاوره مقطعی، کسب می‌نماید را می‌توان یک مشاوره حقوقی به معنای خاص آن به شمار آورد.

پس می‌توان گفت مشاور حقوقی، فردی است که به تمامی موضوعات و مسائل حقوقی، اعم از کیفری، خانواده، امور ثبتی، امور کار و کارگری، ارث، امور تجاری، ثبت شرکت‌ها، آیین‌نامه‌های مختلف، قوانین جاری، آرای وحدت رویه قضایی و سایر موضوعات، به خوبی آگاهی و تسلط کامل دارد.

در دنیای امروز کسب مشاوره حقوقی در موضوعات متنوع و برای کسب اطلاعات فردی و سازمانی، به شدت مورد نیاز است. همه افراد برای احقاق حقوق خود و بسیاری از مسائل مرتبط کاری، تجاری، سازمانی، امور شرکت‌ها و غیره، نیازمند کسب مشاوره با کارشناسان حقوقی با تجربه به آسان‌ترین شکل آن هستند.

مطابق آنچه گفته شد مشاوران ما در سامانه حقوقی بنیاد وکلا در موضوعات مختلف و با روش‌های مختلف به ارائه مشاوره حقوقی می‌پردازند که همه آن‌ها از ویژگی منحصر به فردی برخوردار هستند:

♦ قدرت سخن وری بالا و توانایی کامل برای متقاعد کردن افراد

♦ تسلط کامل بر مقررات و قوانین حقوقی مرتبط در تمامی زمینه‌ها

♦ دلسوزی و مسئولیت پذیری

♦ رعایت انصاف و عدالت

♦ تسهیل موضوعات و مسائل حقوقی

♦ شجاعت، جسارت و قدرت تصمیم گیری بالا

♦ مجرب و حاذق بودن، صداقت، تعهد و موضوعات دیگر، از خصوصیات مشاوران ما در این سامانه حقوقی است.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص ثبت شکواییه یا ارائه لایحه دفاعیه یا طرح دادخواست حقوقی و بسیاری از موضوعات حقوقی و کیفری، مشاوره حقوقی بنیاد وکلا را از دست ندهید. یک مشاوره ساده و سریع، قطعا از مشکلات طولانی و سنگین آینده جلوگیری می‌نماید.

 کدام مشاوره‌های حقوقی در سامانه حقوقی بنیاد وکلا ارائه می‌شود؟

♦ مشاوره حقوقی در مسائل مربوط به خانواده

♦ مشاوره حقوقی در امور مدنی

♦ مشاوره حقوقی در امور ملک و املاک

♦ مشاوره حقوقی در خصوص چک

♦ مشاوره حقوقی در امور کیفری

♦ مشاوره حقوقی در زمینه ارث

♦ مشاوره حقوقی در امور مالیاتی

♦ مشاوره حقوقی در امور تجاری

♦ مشاور حقوقی آنلاین و حضوری

سامانه حقوقی و قضایی بنیاد وکلا یک سامانه حقوقی پیشرو است، که مطلوبترین مشاوره‌های تخصصی را در بسیاری از مسائل حقوقی در کشور ارائه می‌کند.

این سامانه با بهره‌مندی از مجرب‌ترین متخصصان در حوزه‌های مختلف حقوقی، توانسته است تا به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مشکلات حقوقی آنها را در اسرع وقت مرتفع نماید.

مشاوره حقوقی، یکی از خدماتی است که این سامانه‌ حقوقی اقدام به ارائه آن به متقاضیان می‌کند. امکان برقراری ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری، راهی سریع و آسان را برای موفقیت در یک پرونده حقوقی به روی شما باز خواهد کرد.

البته فراموش نکنید که بهترین زمان برای کسب خدمات مشاوره حقوقی، قبل از هر اقدامی خواهد بود. وارد شدن در یک بحران حقوقی، نیاز به یک راهنمای کارکشته و حاذق داشته تا شما را در مسیر درست آن قرار دهد.

بیشتر موضوعات حقوقی و مسائل کیفری دارای جزئیات و پیچیدگی‌ها فراوانی است که عدم آگاهی نسبت به آن‌ها، پایمال شدن حقوق فردی یا جمعی را به دنبال خواهد داشت.

پس اگر برای شما هم یک موضوع‌ حقوقی یا قانونی پیش بیاید و یا نیاز داشته باشید که در مورد قرارداد یا امور مربوط به شرکت خود تصمیم مهمی بگیرید، یا چنانچه به دنبال مشاوره حقوقی در هر زمینه‌ای هستید و یا یک موقعیت کاملاً خاص دارید و نمی‌توانید جوابی برای آن پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی بنیاد وکلا استفاده نمایید.

امیدواریم با مطالب مطرح شده توانسته باشیم لزوم ارائه یک مشاوره خوب توسط یک وکیل مجرب را برای مخاطبین محترم بنیاد وکلا مشخص کرده باشیم. با وکلا و مشاوران ما در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

مشاوره حقوقی یا وکیل دادگستری؟

ایجاد مشکلات حقوقی زمینه مراجعه به وکیل دادگستری برای منعقد کردن قرارداد وکالت یا استفاده از مشاوره حقوقی را فراهم می‌کند. یک وکیل دادگستری، علاوه بر داشتن فعالیت در حوزه وکالت، به لحاظ قانونی می‌تواند در خصوص دریافت مشاوره حقوقی نیز فعالیت داشته باشد.

در ارتباط با این موضوع که وکیل دادگستری بهتر است یا مشاوره حقوقی، باید گفت که هر یک از آن‌ها برای موکلین مزایا خاص خود را دارند. مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی، در بخش‌هایی برای متقاضیان کارایی دارد و به صورت مطلق نمی‌توان گفت که مشاوره حقوقی یا وکیل دادگستری برای پرونده‌های مختلف کاربرد دارد.

استفاده از مشاوره حقوقی هم دارای مزایا و هم دارای معایب است. اصلی‌ترین مزیت مشاوره حقوقی این است که موکل با هزینه‌های مناسب‌تر نسبت به گرفتن وکیل امکان برخورداری از اطلاعات حقوقی را دارد. افرادی که به دلایلی نمی‌توانند در مورد پرونده‌های خود وکیل بگیرند، استفاده از مشاوره حقوقی باید گزینه اول آن‌ها برای حل و فصل دعاوی مطرح شده باشد.

مشاوره حقوقی توسط وکیل ارائه می‌گردد اما با این تفاوت که موکلین در زمان دریافت مشاوره، صرفا از اطلاعات و دانش آن‌ها استفاده می‌کنند و در حین انجام مراحل طرح دعاوی، دیگر وکیل وجود ندارد که از حق موکل در دادگاه دفاع کند.

بنابراین افرادی که از مشاوره حقوقی استفاده می‌کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که شخصا باید برای ثبت شکایت اقدام کنند که البته از طریق اطلاعاتی که در زمان مشاوره دریافت می‌کنند، می‌توانند فرآیند دادرسی را انجام دهند.

افرادی که به دلایلی نگران این موضوع هستند که چگونه باید مراحل قانونی طرح شکایت را انجام دهند، باید اشاره نمود که وکلا دادگستری در زمان مشاوره حقوقی، تمامی اطلاعات لازم را در مورد نحوه انجام مراحل طرح دعوا در اختیار موکلین قرار می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید