مسیریابی رفتار کاربران در اینستاگرام بزودی تغییر می‌کند

    کد خبر :966184
اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که در ماه آینده تغییراتی در مسیریابی رفتارکاربران خود اعمال خواهد کرد. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای حذف تب فروشگاه از نوار اصلی پایین برنامه است.

بازتاب-این با تب Reels جایگزین می‌شود و اینستاگرام یک میانبر «+» برای ایجاد محتوا اضافه می‌کند، این در مرکز مسیریابی رفتارکاربران خواهد بود. شما می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌ریزی اینستاگرام در زیر مشاهده کنید.

اینستاگرام رسما چنین اعلام کرد:

“از ماه فوریه، مسیریابی رفتارکاربران اینستاگرام را تغییر می‌دهیم تا اشتراک‌گذاری و ارتباط افراد با دوستان و علایق خود را آسان‌تر کنیم. نوار پیمایش در پایین برنامه اکنون میان‌بر ایجاد محتوا در مرکز و Reelsto در سمت راست دارد. به عنوان بخشی از این تغییر، تب فروشگاه اینستاگرام حذف خواهد شد. همچنان می‌توانید فروشگاه خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید، زیرا ما همچنان به سرمایه‌گذاری در تجربه‌های خریدی ادامه می‌دهیم که بیشترین ارزش را برای مردم و کسب‌وکارها در فید، استوری، حلقه‌ها، تبلیغات و موارد دیگر فراهم می‌کند.”

اینستاگرام

اینستاگرام مدتی است که این تغییرات را در ناوبری خود برای برخی از کاربران آزمایش کرده است، این برنامه برای ساده کردن نوار مسیریابی رفتارکاربران برنامه طراحی شده است. شما می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد این تغییرات را در وب سایت اینستاگرام در لینک مشاهده کنید. اینستاگرام را باید به جرات یکی از اپ‌های شبکه اجتماعی محبوب دانست که روزانه میلیون‌ها مخاطب وکاربر دارد. کاربرانی با سلایق مختلف در سنین گوناگون که به دنبال مشاهده علایق خود وارد این اپ شده و ساعت‌ها به تجربه کاربری می‌پردازند.

به نوعی باید اینستاگرام را یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی تصویر محور حساب کرد که افراد می‌توانند تصاویر و ویدئوهای موردنظر را به اشتراک بگذارند. بنابراین تفاوتی ندارد چه تصمیمی در تجربه کاربری با این اپ محبوب دارید.

انتظار داریم این شبکه بزودی تغییرات بیشتری را شامل اپ خود کند. اینستاگرام درصدد بوده تجربه کاربری بهتری همیشه به مخاطب خود ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید