مسیرهای محبوب برای تورهای نوروز 99

    کد خبر :678410

همانطور که میدانیم زمان کمی مانده تا طولانی‌ترین تعطیلات سال، شاید بعضی از ما هنوز برای سفر نوروزی خود برنامه‌ریزی نکرده باشیم. یا برخی هم مانند هرسال، مقاصد تکراری را انتخاب کرده باشیم.

البته اکثر فعالان گردشگری عقیده دارند که تحولات نرخ ارز و افزایش عوارض خروج از کشور موجب شده تا هزینه سفرهای خارجی برای مردم واقعی‌تر شود و در نتیجه بخش اعظمی از آنها قید سفر خارجی را بزنند.

 

ولی به هرحال با ما همراه باشید تا با برخی از مناطق گردشگری ایران آشنا شوید. همچنین تورهای نوروزی خارجی و مقاصد جهانگردی محبوب را به شما معرفی کنیم.

تور دبی نوروز 99: سفر به شهر برجها و آسمان خراشها

به طور قطع سفر نوروزی به دبی می تواند سفری منحصر به فرد و رویایی باشد البته اگر قیمت تور دبی نوروز امسال مناسب و قابل قبول باشد، چرا که این شهر توانسته معنایی تازه به زیبایی و شکوه دهد و با جاذبه های بی نهایت زیبا انتخاب خوبی برای سفر به خصوص در ایام نوروز باشد.

 

مالزی: سفر به مروارید آسیا در نوروز 99

آیا میدانید چرا تور مالزی نوروز همیشه از پرطرفدارترین مسیرهای گردشگری در ایام نوروز میباشد؟ زیرا این سرزمین توانسته هر چه رنگ و زیبایی در دنیا وجود دارد را به صورت کامل و یکجا در خود جای دهد و هر فردی را به تعجب و حیرت وا دارد ، این سفر شما را به سرزمین هزار و یک جزیره هایی می برد که هر فردی آرزو دارد برای یک بار هم که شده به آن سفر کند و در پاک ترین و زلال ترین آب های آزاد تنی به آب بزند و از تماشای آبی دریا و سبزی جنگل های استوایی نهایت لذت را ببرد .

 

آنتالیا: سفر به نگین مدیترانه

سفر به آنتالیا از آن دسته سفرهایی است که اگر بارها و بارها آن را تجربه کرده باشید اما باز هم دوست دارید یک بار دیگر به سواحل طلایی و خیره کننده آن قدم بگذارید و بهترین تفریحات آبی را تجربه کنید و شاید به همین دلیل است که تا اسم از سفر در ایام نوروز به میان می آید همه ما بدون لحظه ای درنگ آنتالیا را انتخاب می کنیم .

 

بهترین مکان برای سفر داخلی در عید چطور جاییست؟

گردشگران حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنند نوروز امسال به مناطق کمتر شناخته شده و بکر سفرکنیم. زیرا چنین مقاصدی این شانس را به ما خواهد داد که بیشتر بتوانیم با جامعه محلی ارتباط برقرار کنیم . با سفر به شهرهای مختلف ایران تجربیات لذت بخش زیادی به دست خواهیم آورد، که موجب افزایش آگاهی اجتماعی و فرهنگی ما خواهد شد. با مردم شهرهای مختلف و سنت ها و فرهنگ زیبای آن ها آشنا می شویم. غذاهای جذاب و خاصشان را می چشیم و مهمان نوازی و مهربانیشان را از نزدیک لمس می کنید.

 

کرمان: سفر به شهر خشت ، شعر و داستان است

اگر اهل تاریخ هستید، هویت واقعی تاریخ کرمان را در ” تل ابلیس “،  ” تپه یحیی ” و  ” شهداد ” جست و جو کنید، کشفیات گروه باستان شناسی پروفسور «کلدول» از تل ابلیس نشان می دهد که عمر ساختمان های اینجا به اواخر هزاره ی پنجم قبل از میلاد بر می گردد.

 

قشم :سفر به جزیره زیبایها

جنوب ایران مقصدی بی نظیر در بهار و با وجود آب و هوای معتدل مکانی فوق العاده خواهد بود. از جنگل دریایی حرا تا دره ستارگان که میتوانید آرامش را در این سفر و کلی مناطق دیدنی داشته باشید.
برخی جاذبه های گردشگری قشم : غار نمک , جنگل دریایی حرا, پارک کروکودیل , دره ستارگان و…

 

طبس: سفر به طبیعت و تاریخ

شاید اولین چیزی که با شنیدن نام طبس در ذهنمان نقس میبندد، طوفان تاریخی در آن منطقه است؛ اما کارشناسان سفر دیدن باغ گلشن در این شهر را پیشنهاد می‌کنند و بعد گردشگران را به روستاهای اطراف فرامی‌خوانند؛ به ازمیغان که در آن برنج کشت می‌شود، به حلوان و کویر بکر آن، به اصفهک با اقامتگاه بوم‌گردی و تجربه زندگی بومی. چشمه مرتضی علی که در انتهای مسیرش یک سازه تاریخی قرار دارد نیز از دیگر پیشنهادهای حرفه‌ای‌های ایرانگردی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید